Od 6 grudnia 2021 roku interesanci przyjmowani będą tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie lub elektronicznie. Interesantów oraz pracowników Urzędu oddelegowanych do bezpośredniej obsługi obowiązuje przestrzeganie rządowych wytycznych dotyczących bezpieczeństwa, tj. noszenie maseczek, dezynfekcja dłoni i zachowywanie dystansu.
Zachęcamy do korzystania z platformy ePUAP, profilu zaufanego, poczty elektronicznej oraz narzędzi i formularzy udostępnionych w ramach projektu ?e-Wołomin Gmina Dobrych Rozwiązań? (aktywny link do strony projektu). W razie problemów technicznych ? prosimy o kontakt telefoniczny ? służymy naszą pomocą informuje ratusz
Konieczność umówienia spotkania nie dotyczy rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów, a także odbioru awizowanych przesyłek urzędowych. Jednak nawet w tych przypadkach ratusz zachęca do wcześniejszego kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z Urzędem Miejskim. Zadania będą realizowane z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
Przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie ustawiona jest ?skrzynka podawcza?, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie.
Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków oraz bezpośrednie przyjęcia interesantów przez Kierownictwo Urzędu. Z kierownictwem Urzędu można skontaktować się telefonicznie.