W związku z aktualnym stanem epidemicznym, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i sprawność załatwiania spraw w urzędzie, Starostwo Powiatowe przypomina, że wiele spraw urzędowych można załatwić elektronicznie, za pośrednictwem profilu zaufanego.
Dokumenty elektroniczne podpisane profilem zaufanym mają moc dokumentu urzędowego. Można więc tą drogą składać oficjalne pisma i wnioski do urzędu.
Dokumenty papierowe można natomiast pozostawić 24/7 we Wrzutniach zlokalizowanych w trzech punktach:
? ul. Prądzyńskiego 3, Wołomin, przy wejściu do Starostwa Powiatowego,
? ul. Kobyłkowska 1A, przy Wydziale Komunikacji (dotyczy spraw tylko Wydziału Komunikacji),
? ul. Powstańców 8/10, Wołomin, przy Wydziale Geodezji.
W sprawach pilnych tj.: pierwsza rejestracja pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu z powodu kradzieży oraz zagubienie tablic/dowodu rejestracyjnego pojazdu/prawa jazdy przyjmujemy Mieszkańców bez konieczności rezerwacji wizyty w godzinach: 9-10 w każdy poniedziałek oraz 8-9 w pozostałe dni robocze.
Dla ułatwienia wyszukania interesujących spraw urzędowych przygotowano krótki film instruktażowy na przykładzie rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji.