Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza nabór na stanowisko referent ds. kontroli SPP i serwisu parkomatów w Urzędzie Miasta Ząbki w Biurze Strefy Płatnego Parkowania.
I. Wymagania niezbędne:
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
o drogach publicznych, znajomość uchwał nr: XLI/381/2021, XLI/382/2021 Rady Miasta Ząbki oraz ich zmian, - staż pracy min. 2 lata.
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne, elektrotechniczne, odporność na stres, panowanie nad emocjami, wysoka kultura osobista, uczciwość, dokładność, sumienność, rzetelność, spostrzegawczość.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Kontrola opłaty za postój pojazdów oraz prawidłowości oznakowania w SPP i MPP w tym:
- sprawdzanie ważności biletów parkingowych i aplikacji mobilnej w pojazdach zaparkowanych w SPP i MPP,
- sprawdzanie ważności dokumentów uprawniających do stawki zerowej opłaty za parkowanie pojazdu samochodowego w SPP i MPP,
- podejmowanie decyzji o nałożeniu opłaty dodatkowej,
- wystawienie dokumentu opłaty dodatkowej w przypadku uznania za nieważne: biletu kontrolnego (parkingowego), karty parkingowej, lub nieaktywnej aplikacji mobilnej,
- kontrola i zgłaszanie przełożonemu nieprawidłowości w oznakowaniu SPP i MPP,
- dbanie i umiejętne korzystanie z powierzonego sprzętu (drukarka, telefon).
2. Kontrola prawidłowości parkowania pojazdów i zgłaszanie nieprawidłowości Straży Miejskiej lub Policji w przypadku:
- uszkadzania lub niszczenia drogi,
- zanieczyszczania lub zaśmiecania drogi,
- parkowania niezgodnego z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
3. Serwis i konserwacja parkomatów, w tym:
- serwis techniczny i sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania,
- regularna konserwacja podzespołów,
- usuwanie i zgłaszanie przełożonemu awarii,
- wymiana, materiałów eksploatacyjnych,
- usuwanie graffiti i dbanie o czystość obudowy zewnętrznej.
4. Kolekcja bilonu z parkomatów, w tym:
- wymiana kaset z bilonem,
- asysta transportu kaset,
- raportowanie kolekcji i przekazywanie wydruków z parkomatów przełożonemu.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca o charakterze administracyjno-technicznym,
- praca na terenie Obszaru Płatnego Parkowania w Ząbkach (wymagająca intensywnego chodzenia w różnych warunkach atmosferycznych, wymagająca bardzo dobrego stanu zdrowia),
- praca zmianowa zgodnie z grafikiem,
- bezpośredni kontakt z interesantami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ząbki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) zawarte w kwestionariuszu dla osób ubiegających się o zatrudnienie ( załącznik nr 1)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać w pozycji 4) może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………………………….
Podpis kandydata do pracy
Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
VI. Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „nabór na stanowisko referent ds. kontroli SPP i serwisu parkomatów w Biurze Strefy Płatnego Parkowania„, w terminie do dnia 25 października 2022 r., w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki, lub przesyłać za pośrednictwem ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej). Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl – „oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych dokumentów Urząd Miasta Ząbki nie zwraca, oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.