Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza nabór na stanowisko inspektora w referacie Inwestycji w Urzędzie Miasta Ząbki.
I. Wymagania niezbędne:
1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
2.wykształcenie techniczne,
3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych,
4.dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
5.min. 1 rok stażu pracy w zakresie: realizacji i/lub rozliczania projektów inwestycyjnych branży budowlanej obiektów kubaturowych lub liniowych (drogowych).
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie techniczne – preferowane budownictwo, obsługa programu do kosztorysowania, obsługa programu do wspomagania projektowania typu CAD, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, bezkonfliktowość, panowanie nad emocjami, wysoka kultura osobista, uczciwość, dokładność, sumienność, rzetelność, kreatywność
III. Zakres wykonywanych zadań:
1.przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Referat Inwestycji w ramach opisu przedmiotu, w tym: przygotowywanie wniosków wstępnych, szacowanie przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, zlecanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i środowiskowych zasad wyceny prac projektowych;
2.przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji inwestycji oraz nadzorowanie procesu uzgadniania i uzyskania pozwoleń administracyjnych;
3.przygotowywanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
4.przygotowywanie stosownych projektów umów z kontrahentami w zakresie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej w zakresie merytorycznym referatu;
5.nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi w porozumieniu z inspektorami nadzoru inwestorskiego;
6.współpraca z Referatem Budżetowo – Finansowym, Referatem Geodezji i Gospodarki Nieruchomości, Referatem Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju oraz Biurem Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych;
7.uczestniczenie w odbiorach wykonywanych robót, w tym odbioru końcowego inwestycji i remontów;
8.rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji;
9.uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizowanych inwestycji;
10.uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
11.uczestniczenie w odbiorach pogwarancyjnych wykonanych inwestycji;
12.przygotowanie odpowiedzi oraz opracowań na pisma w zakresie realizacji
i przebiegu inwestycji;
13.udzielanie informacji publicznej w zakresie realizacji i przebiegu inwestycji.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2.stanowisko objęte naborem znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze budynek bez windy dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ząbki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) zawarte w kwestionariuszu dla osób ubiegających się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
3.kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
4.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
5.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,
6.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4, dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych, może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
………………………………..
Podpis kandydata do pracy
Więcej: BIP Ząbki » BIP Ząbki » Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza (zabki.pl)