Burmistrz Miasta Ząbki zaprasza zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki do złożenia oferty.
Inspektor lub Specjalista ds. rozliczeń w Urzędzie Miasta Ząbki w Referacie Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego
I. Wymagania niezbędne:
1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
2.wykształcenie min. średnie, preferowane o kierunku rachunkowość, administracja,
3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych,
4.znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, znajomość uchwał nr: XLI/381/2021, XLI/382/2022 Rady Miasta Ząbki oraz ich zmian,
5.staż pracy min. 5 lat dla osób z wykształceniem średnim.
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe min. I stopnia ? preferowane księgowość, finanse, staż pracy 3 lata dla osób z wykształceniem wyższym, umiejętność pracy pod wpływem stresu, umiejętność analitycznego myślenia, spostrzegawczość, skrupulatność, komunikatywność.
Więcej: https://bip.zabki.pl/burmistrz-miasta-zabki-zapras…
oraz
Referent ds. kontroli SPP i serwisu parkomatów w Urzędzie Miasta Ząbki w Referacie Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego (4 etaty)
I. Wymagania niezbędne:
1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
2.wykształcenie min. średnie,
3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych,
4.znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o drogach publicznych, znajomość uchwał nr: XLI/381/2021, XLI/382/2022 Rady Miasta Ząbki oraz ich zmian,
5.staż pracy min. 2 lata.
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne, elektrotechniczne, odporność na stres, panowanie nad emocjami, wysoka kultura osobista, uczciwość, dokładność, sumienność, rzetelność, spostrzegawczość.
Więcej: https://bip.zabki.pl/burmistrz-miasta-zabki-zapras…
Termin składania dokumentów na ww. stanowiska to 2 marca 2022 r.