Od 4 maja będzie można elektronicznie umówić się na wizytę w Wydziale Podatków i Opłat. (budynek przy Lisa Kuli 3a).
Jak elektronicznie umówić się na wizytę w Wydziale Podatków i Opłat UM Marki
Pierwszym krokiem jest wejście na stronę rezerwacja.marki.pl. Najpierw wybieramy wydział, w którym chcemy załatwić sprawę. Następnie, po prawej stronie ekranu, wybieramy usługę, która nas interesuje. Klikamy na odpowiednią ikonkę i przechodzimy do rezerwacji terminu wizyty. Zaznaczamy najpierw datę, a następnie godzinę wizyty w ratuszu.
Uwaga! Rezerwacji dokonujemy najpóźniej ?dzień przed?, natomiast najwcześniej ? ?na dwa tygodnie przed? planowaną wizytą
Następnie wpisujemy imię i nazwisko, podajemy adres e-mail i dodajemy wyświetlany u dołu kod CAPTCHA. Po zarezerwowaniu wizyty mieszkaniec otrzymuje na adres poczty elektronicznej informację o terminie i godzinie spotkania, informację RODO oraz dwa przyciski ?potwierdź swoją wizytę? i ?odwołaj swoją wizytę?. Prosimy, by w ciągu 30 minut potwierdzić wizytę. Jeśli tego mieszkaniec nie zrobi, termin przepadnie. Po potwierdzeniu wizyty interesant otrzyma kod PIN ? to ważne, żeby o nim nie zapomnieć. Po przyjściu do urzędu/wydziału wybiera na biletomacie ikonę ?rezerwacja internetowa?, wpisuje PIN i drukuje bilet. Odpowiedni pracownik zaprosi go wówczas, by załatwić sprawę. Z racji tego, że nadal wiele osób korzysta z telefonu, by umówić się w urzędzie, na każdą godzinę będzie mógł się zarejestrować internetowo jeden interesant. Będzie on zapraszany do załatwienia sprawy z pierwszeństwem przed osobami, które pojawiły się bez takiej rezerwacji.