UMiG Radzymin przypomina posiadaczom Radzymińskich Kart Mieszkańca z zakodowanym biletem metropolitalnym o konieczności sprawdzania terminu ważności karty, który wynosi standardowo 2 lata.
W przypadku utraty ważności, kartę można odnowić w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin (pl. Kościuszki 2, pok. 6) lub poprzez link https://radzymin.informica.pl/.
Na nieważnej Radzymińskiej Karcie Mieszkańca niemożliwe jest zakodowanie biletu metropolitalnego ZTM Warszawa. Warto także pamiętać, że przekroczenie terminu ważności karty skutkuje zawieszeniem działania wcześniej zakupionego biletu. Posiadacze karty, która straciła ważność w okresie obowiązywania biletu na przejazdy komunikacją publiczną, mogą przekodować zakupiony wcześniej bilet na kartę z nowym terminem ważności.
Z zaświadczeniem o wydaniu nowej karty, uzyskanym w Referacie Partycypacji i Polityki Społecznej, należy zgłosić się do najbliższego Punktu Obsługi Pasażera ZTM (sprawdź listę punktów). Niewykorzystany limit na przejazdy w ramach zakupionego wcześniej biletu zostanie przeniesiony na Radzymińską Kartę Mieszkańca z nowym terminem ważności.
Sprawdź termin ważności karty lub złóż wniosek o jej odnowienie pod linkiem: https://radzymin.informica.pl/
Więcej informacji:
Referat Partycypacji i Polityki Społecznej
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, bud. A
pl. Kościuszki 2, pok. 6 na parterze
tel. 22 667 68 53