Pierwszy sklep Netto w Nowych Lipinach zostanie otwarty w czwartek, 15 grudnia. Tego dnia, od godziny 7:00 rano, na klientów czekać będą liczne promocje, przygotowane specjalnie z tej okazji. Na ten dzień zaplanowano także dodatkowe atrakcje dla klientów: konkursy z nagrodami, darmową kawę czy zabawy dla najmłodszych. Specjalna oferta dla nowo otwartego sklepu będzie obowiązywała do niedzieli handlowej, 18 grudnia.
Netto to sieć handlowa, która od 27 lat umożliwia klientom w Polsce komfortowe zakupy w sąsiedzkiej atmosferze oraz w korzystnych cenach na co dzień. Dyskonty Netto oferują około 3,5 tys. produktów. Wśród nich znajduje się asortyment marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z atrakcyjną ceną. Na szczególną uwagę zasługują Sztuka Mięsa, czyli świeże mięsa pochodzenia polskiego w opakowaniach z recyklingu, które pochodzi od polskich dostawców, którzy nie stosują antybiotyków w hodowli oraz dbają o dobrostan zwierząt, Miletto – szeroki wybór nabiału czy Premieur – linia wykwintnych produktów takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Sieć wyróżnia się także ofertą Z Zieleniaka, w ramach której klienci mogą wybierać spośród ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz ofertą Półki zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bez glutenu, cukru i laktozy. Na sklepowych regałach klienci znajdą też szeroką ofertę artykułów przemysłowych, np. gospodarstwa domowego, do ogrodu, narzędzia, tekstylia czy akcesoria dla zwierząt oraz świąteczne.
Pierwszy sklep Netto w Nowych Lipinach
Sklep, którego otwarcie nastąpi już w tym tygodniu, będzie pierwszą placówką sieci Netto Polska w Nowych Lipinach. To kolejny dyskont pod szyldem Netto w województwie mazowieckim, gdzie na klientów czekać będzie szeroki asortyment produktów i liczne promocje. Sieć cały czas otwiera nowe placówki, w tym w Nowych Lipinach niedaleko Wołomina. Mieszkańcy Nowych Lipin oraz okolic będą mieli możliwość robienia zakupów już od najbliższego czwartku, 15 grudnia. Nowopowstały dyskont sieci otwiera przy ul. Szosa Jadowska 47. Otwarcie nastąpi o godzinie 7:00. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.
Wyjątkowe promocje na „Dzień dobry”
Na powitanie klientów, Netto przygotowało specjalną ofertę z wyjątkowo niskimi cenami. W dniach od 15 do 18 grudnia wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. owoce i warzywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 3,49 zł/1 kg – 41 proc. taniej, paprykę czerwoną w cenie 6,99 zł/1 kg – 53 proc. taniej czy pieczarki w cenie 3,99 zł za opakowanie 500 g. Promocje będą dotyczyć również świeżego mięsa: karkówkę wieprzową w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – będzie można kupić za 9,99 zł/560 g, z kolei mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa będzie w cenie 7,99 zł za 500 g, a ćwiartki z kurczaka będą dostępne za 5,99 zł/1 kg. Obniżką objęte zostaną także takie produkty jak kawa Qualitá Oro Lavazza mielona lub ziarnista, łosoś atlantycki Port Netto czy nabiał Miletto.
Na otwarcie przygotowano również ofertę specjalną na produkty przemysłowe: blender ręczny LAFE (40 zł za 1 szt.), toster (40 zł za 1 szt.), gofrownica 1200 W (w zależności od modelu 60 lub 80 zł za 1 szt.), AB generator – urządzenie, które pozwoli poprawić sprawność fizyczną, zadbać o formę i zbudować mięśnie do użytku domowego z funkcją licznika (40 zł za 1 szt.) czy rowerek treningowy z cyfrowym licznikiem, manualną regulacją oporu, ergonomicznym siodełkiem i regulacją wysokości siodełka (190 zł za 1 szt.) i mop parowy ze zbiornikiem na detergent 1300 W z szybkim nagrzewaniem, który czyści, odświeża i dezynfekuje, a także pozwala na pracę do 15 minut (90 zł za 1 szt.) oraz lampa stołowa o wym. 41 x 23,5 x 16 cm (30 zł za 1 szt.), a także szafka nocna/stolik (70 zł za 1 szt.).
Dobre produkty, w dobrych cenach
Każdego tygodnia na klientów Netto czekają aż dwie różne i atrakcyjne oferty promocyjne, czego od 15 grudnia będą mogli korzystać także klienci sklepu w Nowych Lipinach. Pierwsza obowiązuje od poniedziałku przez cały tydzień, z drugiej można korzystać od każdego czwartku do kolejnej środy.
Informacje o obniżkach cen można znaleźć w gazetkach promocyjnych sieci, które dostępne są w sklepach. W obu znajdują się artykuły z oferty spożywczej i przemysłowej. Informacji o promocjach można również szukać online – na stronie www.netto.pl/gazetka-netto, w aplikacji Netto+, jak i w serwisach gazetkowych, np. Blix. Najciekawsze oferty pojawiają się także m.in. w radio czy w mediach społecznościowych.
Czwartek pełen atrakcji
Z okazji otwarcia nowego sklepu, 15 grudnia (czwartek) klienci będą mogli skorzystać
z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Przewidziane są także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Dostępna będzie również darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.
Netto w formacie 3.0
Format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą wygodne i przyjemne. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale
i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu świeżych warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Dźwiękowy system komunikacji będzie nadawał najważniejsze informacje dla klientów, a zakupy umili muzyka
w tle.
Sklep w Nowych Lipinach przy ul. Szosa Jadowska 47będzie otwarty od poniedziałku do soboty, w godzinach 6:00-22:00.
Więcej informacji o Netto na:
- stronie www: pl,
- profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.