Rekrutacja do przedszkoli w Kobyłce
Nabór na wolne miejsca prowadzony będzie do publicznych przedszkoli tj.:
– Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce przy ul. T. Kościuszki 6;
– Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kobyłce przy ul. E. Orzeszkowej 3/5 (przy ZSP2);
– Katolickiego Publicznego Przedszkola im. Św. Franciszka z Asyżu w Kobyłce przy ul. Żymirskiego 5;
– Publicznego Przedszkola Nr 3 w Kobyłce przy ul. Ceramicznej 49;
– Publicznego Przedszkola Nr 4 w Kobyłce przy ul. Natolińskiej 11;
– Publicznego Przedszkola Zielony Wiatraczek w Kobyłce przy ul. Mieszka I 51;
– Publicznego Przedszkola PTASIE RADIO w Kobyłce przy ul. Oleńki 3;
– Publicznego Przedszkola Akademia Dzieci Twórczych w Kobyłce przy ul. Zagłoby 5.
W postepowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca mogą wziąć udział dzieci:
- z odroczonym obowiązkiem szkolnym,
- sześcioletnie (urodzone w 2013 roku)
- pięcioletnie (urodzone w 2014 roku),
- czteroletnie (urodzone w 2015 roku),
- trzyletnie (urodzone w 2016 roku).
I. Rekrutacja na rok 2019/2020 została zgodnie z ustawą podzielona na dwa etapy:
- wewnętrzny ? w terminie od 26 lutego 2018 r. od godz. 8.00 do 5 marca 2019 r. godz. do 16.00 ? składanie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego.
Rodzice dzieci uczęszczających w roku szkolnym 2018/2019 do ww. publicznych przedszkoli składają w placówce, do której uczęszcza dziecko deklarację o kontynuacji wychowania przedszkolnego przez dziecko w kolejnym roku szkolnym.
Wzór deklaracji rodzice pobierają z placówki, do której dziecko uczęszcza w bieżącym roku szkolnym.
Niedotrzymanie terminu złożenia deklaracji skutkuje koniecznością wzięcia udziału w zewnętrznym etapie rekrutacji.
- zewnętrzny ? zawierający poniższe działania we wskazanych terminach:
- od 12 marca 2019 r. od godz. 8.00 do 26 marca 2019 r. do godz. 16.00 – składanie wniosków o przyjęcie kandydata do przedszkola, poprzedzające logowanie w systemie.
Dnia 12 marca 2019 r. od godz. 8.00 uruchomiony zostanie moduł aplikacji Nabór dla rodziców kandydata.
Rodzice ubiegający się o miejsce w przedszkolu dla swojego dziecka rejestrują się w aplikacji poprzez wpisanie numeru PESEL dziecka. Należy wypełnić interaktywny Wniosek o przyjęcie kandydata, któremu zostanie nadany unikalny numer ID. We Wniosku należy wpisać wszystkie dane dziecka, wskazać placówkę, do której aplikują Państwo o przyjęcie dziecka. Można wybrać maksymalnie 3 placówki, wskazując według preferencji wyboru (od najbardziej preferowanej na 1 miejscu do najmniej preferowanej na 3 miejscu).
Wniosek należy wypełnić poprzez aplikację Nabór oraz wydrukować, podpisać (przez rodziców/opiekunów prawnych) i wraz ze stosownymi dokumentami i oświadczeniami, złożyć w przedszkolu preferowanym jako pierwszy wybór w terminie do 26 marca 2019 r. do godz. 16.00.
UWAGA! Wniosek należy wypełnić elektronicznie oraz wydrukować, podpisać i złożyć w przedszkolu pierwszego wyboru. Nie wypełnienie tego warunku w całości skutkuje pozostawieniem wniosku przesłanego tylko poprzez aplikację lub złożonego tylko w wersji papierowej bez rozpatrzenia.
Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję postępowania z aplikacją Nabór.
- wejdź na stronę https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/kobylka
- zapoznaj się z ofertą edukacyjną (ikona po lewej stronie)
Opis postępowania dla kandydatów
- Kliknij ?Zgłoś kandydaturę?.
- Przeczytaj informację i wpisz nr PESEL dziecka.
- Wybierz preferowane placówki.
- Uzupełnij dane o kandydacie.
- Wprowadź hasło w celu utworzenia konta (za jego pomocą będzie można zapoznać się z wynikami rekrutacji).
- Uzupełnij dane dotyczące kryterium.
- Wydrukuj Wniosek o przyjęcie kandydata.
- Wydrukuj oświadczenia (ikona ? ?Pliki do pobrania? ? po lewej stronie).
Po podpisaniu Wniosku, należy dostarczyć go wraz z innymi wymaganymi dokumentami tylko do placówki, która znajduje się na I miejscu listy preferencji. Ostateczny termin zgłoszenia kandydata to 26 marca 2019 r. godz. 16.00.
Więcej szczegółowych informacji dotyczących aplikacji Nabór w przewodniku dla rodziców i opiekunów, który znajduje się w folderze Pliki do pobrania.
Ważne! Istnieje możliwość poprawienia dokumentu poprzez ponowne zalogowanie się. Musi to jednak nastąpić przed zweryfikowaniem formularza przez przedszkole (czyli przed złożeniem formularza w wersji papierowej w przedszkolu). Ponowne poprawienie formularza w aplikacji musi nastąpić do dnia 26 marca 2019 r. Poprawiony formularz należy wydrukować i złożyć w przedszkolu;
- do 26 kwietnia 2019 r. zostaną podane do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych;
- od 6 maja 2019 r. od godz. 8.00 do 9 maja 2019 r. do godz. 16.00 potwierdzanie przez rodziców/prawnych opiekunów woli przyjęcia poprzez podpisanie umów.
UWAGA! Nie potwierdzenie woli w powyższym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w danej placówce.
- do 10 maja 2019 r. zostaną podane do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
- Kryteria rekrutacyjne oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełniania kryteriów:
Zgodnie z art. 131 ustawy Prawo oświatowe do publicznego przedszkola przyjmuje się kandydatów zamieszkałych na obszarze danej gminy.
W przypadku większej liczby kandydatów niż liczba wolnych miejsc rekrutację zewnętrzną dzielimy na dwa etapy:
– pierwszy, w którym brane są pod uwagę kryteria określone przez ustawodawcę w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe,
– drugim, w którym brane są pod uwagę kryteria określone przez organ prowadzący publiczne przedszkole.
Kryteria określone przez ustawodawcę (oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów):
- wielodzietność rodziny kandydata (oświadczenie rodzica);
- niepełnosprawność kandydata (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.);
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.);
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.);
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.);
- samotne wychowywanie kandydata w rodzinie (prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem);
- objęcie kandydata pieczą zastępczą (dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998 z poźn. zm. ).
Kryteria określone przez Radę Miasta Kobyłka ? rekrutacja do Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Krasnala Hałabały i Publicznego Przedszkola Nr 2 (oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów):
- dziecko zameldowane na terenie Miasta Kobyłka (oświadczenie o miejscu zameldowania dziecka, które ubiega się o przyjęcie do przedszkola) ? 32 pkt;
- dziecko, którego rodzice/opiekunowie prawni albo rodzic/opiekun prawny (stosuje się do rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko) mieszkają/a w Kobyłce i rozliczają/a podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Wołominie (PIT-37 Zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) za 2016 rok) ? 16 pkt;
- dziecko, którego oboje rodzice/opiekunowie prawni pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą ? kryterium stosuje się również do rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko (zaświadczenie o zatrudnieniu, dokument potwierdzający wykonywanie pracy na podstawie umowy cywilnoprawnej, zaświadczenie o uczęszczani do szkoły/uczelni w trybie dziennym, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego) ? 8 pkt;
- dziecko, którego rodzeństwa w roku szkolnym, którego dotyczy rekrutacja będzie kontynuowało wychowanie przedszkolne lub kandyduje do przedszkola wskazanego na pierwszej pozycji we wniosku o przyjęcie (weryfikacja dyrektora) ? 4 pkt;
- dziecko, które nie korzystało z wychowania przedszkolnego na terenie Miasta Kobyłka (oświadczenie o nie korzystaniu z wychowania przedszkolnego na terenie Miasta Kobyłka dziecka, które ubiega się o przyjęcie do przedszkola) ? 2 pkt;
- dochód na osobę w rodzinie kandydata wynosi nie więcej niż 80 % kwoty, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1952 z póź. zm.) (oświadczenie o wysokości dochodu na osobę w rodzinie) ? 1 pkt.
Rodzice, którzy nie posiadają komputera, dostępu do Internetu lub drukarki mogą skorzystać z aplikacji Nabór na stanowisku komputerowym przygotowanym w Urzędzie Miasta Kobyłka ul. Wołomińska 1 – pok. 12 pon. 9.00-19.00, wt. ? czw. 8.00-16.00 i pt. 8.00-14.00.
Dodatkowych informacji udzielają dyrektorzy przedszkoli:
- Pani Joanna Oniszk Dyrektor Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce, tel. 22 786 12 18;
- Pani Agnieszka Kosińska Dyrektor Publicznego Przedszkola Nr 2, tel. 22 786 10 26;
- s. Barbara Dubyk Dyrektor Katolickiego Publicznego Przedszkola im. Św. Franciszka z Asyżu w Kobyłce, tel. 22 786 25 48;
- Pani Dorota Andrzejczyk – Publiczne Przedszkole Nr 3, tel. 22 781 01 79;
- Pani Anna Biernacka Dyrektor Publicznego Przedszkola Nr 4, tel. 22 296 10 70;
- Pani Anna Mucha Dyrektor Publicznego Przedszkola Zielony Wiatraczek, tel. 888 111 149;
- Pani Luiza Trzcińska Dyrektor Publicznego Przedszkola PTASIE RADIO, tel. 600 214 746;
- Pani Dorota Gumienna Dyrektor Publicznego Przedszkola Akademia Dzieci Twórczych, tel. 535 126 242.
oraz pracownicy Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Kobyłka, tel. (22) 760 70 41.
W dniach od 24 czerwca 2019 r. do 15 lipca 2019 r. w tych przedszkolach, które będą dysponowały wolnymi miejscami zostanie przeprowadzone postępowanie uzupełniające.
Rekrutacja do szkół w Kobyłce
Publiczne szkoły podstawowe na terenie Miasta Kobyłka:
– Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi Nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce, ul. Jezuicka 1, tel. 22 786 10 10;
– Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Bohaterów Bitwy Ossowskiej w Kobyłce, ul. E. Orzeszkowej 3/5, tel. 22 786 10 26;
– Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi Nr 3 im. Karola Wojtyły w Kobyłce, ul. Załuskiego 57, tel. 22 786 06 60.
Informacje ogólne
- Do klas I przyjmowane są:
- dzieci 7 letnie (urodzone w roku 2012) ? objęte obowiązkiem szkolnym,
- dzieci 6 letnie (urodzone w roku 2013) ? zgodnie z wolą rodziców, jeżeli dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w poprzednim roku szkolnym, w którym ma rozpocząć naukę w szkole albo posiada opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
- Dziecko, które w roku szkolnym 2018/2019 realizuje obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne jest na wniosek rodziców (zgłoszenie, w przypadku dzieci obwodowych) przyjmowane do klasy I tej szkoły bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego. Wniosek (zgłoszenie), o którym mowa powyżej, składa się do dyrektora szkoły.
Zasady przyjęć
Do szkoły podstawowej kandydaci przyjmowani są z urzędu (szkoła obwodowa) lub na wniosek rodziców (szkoła nieobwodowa).
Kandydaci zamieszkali w obwodzie danej szkoły
- kandydaci zamieszkali w obwodzie szkoły podstawowej, którzy ubiegają się o przyjęcie do klasy I wyłącznie w tej szkole – przyjmowani są z urzędu na podstawie zgłoszenia. Do zgłoszenia dołącza się oświadczenie o miejscu zamieszkania rodziców kandydata i kandydata, które składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (art. 151 ust. 2 i 3 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe). Podpisane przez rodziców zgłoszenie należy złożyć w sekretariacie szkoły obwodowej. Projekt planu sieci publicznych ośmioletnich szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Kobyłka, a także granice obwodów publicznych ośmioletnich szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Kobyłka, od dnia 1 września 2019 r. stanowi załącznik Nr 3 do Uchwała Nr XXXII/294/17 Rady Miasta Kobyłka z dnia 27 lutego 2017 r. w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego
Plan sieci publicznych ośmioletnich szkół podstawowych obowiązujący od dnia 1 września 2019 r. po uzyskaniu pozytywnej opinii Mazowieckiego Kuratora Oświaty zostanie uchwalony przez Radę Miasta Kobyłka w terminie do dnia 31 marca 2019 r.
Skorzystanie z miejsca w szkole obwodowej jest prawem, a nie obowiązkiem tzn. dziecko ma zapewnione miejsce w klasie Iw szkole obwodowej, ale rodzice mogą starać się o przyjęcie dziecka do innej szkoły.
Kandydaci spoza obwodu
- kandydaci, dla których wybrana szkoła nie jest szkołą obwodową, biorą udział w postępowaniu rekrutacyjnym. Podpisany przez rodziców wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć w sekretariacie szkoły.
TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
1) Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym – od 18 marca 2019 r. od godz. 8.00 ? 29 marca 2019 r. do godz. 15.00,
2) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych – do 4 kwietnia 2019 r.,
3) Pisemne potwierdzenie przez obojga rodziców/opiekunów prawnych kandydata, woli przyjęcia – od 5 kwietnia 2019 r. od godz. 8.00 do 8 kwietnia 2019 r. do godz. 15.00,
4) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ? do 9 kwietnia 2019 r. do godz. 16.00,
W dniach od 3 czerwca 2019 r. do 12 czerwca 2019 r. jeśli szkoły będą dysponowały wolnymi miejscami zostanie przeprowadzone postępowanie uzupełniające.
KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ W POSTĘPOWANIU REKRUTACYJNYM ORAZ LICZBA PUNKTÓW ZA KRYTERIA:
1) kandydat, którego rodzeństwo uczęszcza do danej publicznej szkoły podstawowej ? 16 pkt;
2) kandydat, którego rodzeństwo kandyduje do danej publicznej szkoły podstawowej ? 8 pkt;
3) kandydat, którego rodzice/opiekunowie prawni albo rodzic/opiekun prawny mieszkają/a w Mieście Kobyłka i rozliczają/a podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Wołominie ? 4 pkt;
4) miejsce zamieszkania kandydata Miasto Kobyłka ? 2 pkt.
Zasady przyjęć kandydatów do klasy IV oddziałów sportowych w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej, o których mowa w art. 137 ust. 1 ustawy Prawo oświatowe
Do oddziałów sportowych przyjmowani są kandydaci, którzy:
- posiadają bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, którenależy przedstawić w szkole przed przystąpieniem kandydata do próby sprawności fizycznej,
- posiadają pisemną zgodę rodziców na uczęszczanie do oddziału sportowego,
- uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej, na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub danym oddziale,
- w przypadku większej liczby kandydatów spełniających ww. warunki, niż liczba wolnych miejsc, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę wyniki próby sprawności fizycznej,
- w przypadku uzyskania przez kandydatów równorzędnych wyników ? na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego ? brane są pod uwagę łącznie kryteria , o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe:
– wielodzietność rodziny kandydata,
– niepełnosprawność kandydata,
– niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
– niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
– niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
– samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,
– objęcie kandydata pieczą zastępczą.
TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO DO KLASY IV ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH:
1) Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym – od 18 marca 2019 r. ? 25 marca 2019 r.,
2) Przeprowadzenie prób sprawności fizycznej, o których mowa w art. 137 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo oświatowe ? 11 kwietnia 2019 r.,
3) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne i negatywne wyniki prób sprawności fizycznej, o których mowa w art. 137 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo oświatowe – do 12 kwietnia 2019 r.,
4) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych – do 15 kwietnia 2019 r.,
5) Pisemne potwierdzenie przez obojga rodziców/opiekunów prawnych kandydata, woli przyjęcia – od 15 kwietnia 2019 r. do 24 kwietnia 2019 r.,
6) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ? do 25 kwietnia 2019 r.
Kandydat, którego wniosek został złożony po terminie wskazanym w harmonogramie, nie będzie mógł przystąpić do próby sprawności fizycznej i nie będzie brał udziału w postepowaniu rekrutacyjnym do oddziału sportowego.
W dniach od 3 czerwca 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. jeśli szkoła będzie dysponowała wolnymi miejscami zostanie przeprowadzone postępowanie uzupełniające.
Zasady przyjęć kandydatów do oddziałów dwujęzycznych w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej, o których mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Prawo oświatowe
Do oddziałów dwujęzycznych przyjmowani są kandydaci, którzy:
- otrzymali promocję do klasy VII;
- uzyskali pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych przeprowadzanego na warunkach ustalonych przez radę pedagogiczną;
- w przypadku większej liczby kandydatów spełniających ww. warunki, niż liczba wolnych miejsc, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę:
- wynik sprawdzianu predyspozycji językowych, o którym mowa w ust. 1 pkt 2;
- wymienione na świadectwie promocyjnym do klasy VII szkoły podstawowej oceny z języka polskiego, matematyki i języka obcego nowożytnego;
- świadectwo promocyjne do klasy VII szkoły podstawowej z wyróżnieniem.
- w przypadku uzyskania przez kandydatów równorzędnych wyników ? na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego ? brane są pod uwagę łącznie kryteria, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe:
– wielodzietność rodziny kandydata,
– niepełnosprawność kandydata,
– niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
– niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
– niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
– samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,
– objęcie kandydata pieczą zastępczą.
TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO DO ODDZIAŁÓW DWUJĘZYCZNYCH
1) Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym – od 18 marca 2019 r. ? 29 marca 2019 r.,
2) Przeprowadzenie sprawdzianu predyspozycji językowych, o którym mowa w art. 139 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo oświatowe ? od 14 maja 2019 r. do 15 maja 2019 r.,
3) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych, o którym mowa w art. 139 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo oświatowe – do 24 maja 2019 r. do godz. 15:00,
4) Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do oddziału dwujęzycznego o świadectwo promocyjne klasy VI szkoły podstawowej ? od 21 czerwca 2019 r. do 24 czerwca 2019 r. do godz. 15.00,
5) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych – do 25 czerwca 2019 r. do godz. 15.00,
6) Pisemne potwierdzenie przez obojga rodziców/opiekunów prawnych kandydata, woli przyjęcia – od 25 czerwca 2019 r. od godz. 15.00 do 26 czerwca 2019 r. do godz. 15.00,
7) Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ? do 26 czerwca 2019 r. do godz. 16.00.
Kandydat, którego wniosek został złożony po terminie wskazanym w harmonogramie, nie będzie mógł przystąpić do sprawdzianu predyspozycji językowych i nie będzie brał udziału w postepowaniu rekrutacyjnym do oddziału dwujęzycznego.
W dniach od 1 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r. jeśli szkoła będzie dysponowały wolnymi miejscami zostanie przeprowadzone postępowanie uzupełniające.