Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin. Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wyksztalcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, zarządzanie, HR
lub pokrewne); - co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w:
- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładach budżetowych utworzonych przez te zawiązki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach:
- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładach budżetowych utworzonych przez te zawiązki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- brak przynależności do partii politycznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw:
o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
o dostępie do informacji publicznej, Prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych (ustawy oraz RODO), Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, Kodeks wyborczy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - umiejętność zarządzania złożoną organizacją, zarządzania zasobami ludzkimi;
- znajomość narzędzi motywacyjnych;
- umiejętności interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce;
- zdolności umiejętności analityczne i koncepcyjne;
- doskonała organizacja pracy;
- obowiązkowość, dokładność, umiejętność analizy i syntezy informacji, samodzielność, kreatywność, i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań;
- prawo jazdy kat. B;
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna);
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- wykonywanie zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy urzędu, koordynowanie działań poszczególnych stanowisk pracy oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
- pełnienie stałego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urzędu, współpraca ze wszystkimi pracownikami w zakresie przestrzegania zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i terminowego załatwiania spraw;
- projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie rozwiązań organizacyjnych usprawniających pracę urzędu;
- opracowywanie projektów zmian Statutu Gminy oraz projektów i zmian do regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji i funkcjonowania urzędu;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw;
- koordynowanie spraw z zakresu poprawnego i terminowego wprowadzania procedur w formie zarządzeń wewnętrznych burmistrza oraz zarządzeń publikowanych na BIP Urzędu;
- prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej;
- nadzór nad przygotowaniem zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy;
- kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji i warunków materialno ? technicznych dla działalności urzędu;
- koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
- opracowywania rocznego raportu o stanie gminy;
- prowadzenie dokumentacji związanej z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi;
- zapewnienie i organizacja obsługi prawnej w urzędzie;
- nadzór nad prawidłowym stosowaniem ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO przez pracowników urzędu, współpraca z Inspektorem ochrony Danych Osobowych;
- prowadzenie i nadzór nad stosowaniem procedur udostępniania informacji publicznej;
- rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzędu w szczególności dotyczącymi podziału zadań;
- kontrola prawidłowego wykonywania przez podległych pracowników zadań wynikających z zakresu czynności;
- przygotowywanie regulaminów i dokumentacji związanej z naborem pracowników, w tym udział w pracach komisji rekrutacyjnej;
- organizowanie i koordynowanie przebiegu służby przygotowawczej w urzędzie;
- nadzór nad szkoleniem i rozwojem zawodowym pracowników urzędu;
- kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu;
- opracowywanie procedury oceny pracowników, weryfikacja kryteriów oceny, przeprowadzenie ocen i analiza ich wyników;
- doradztwo w sprawach związanych z etyką zawodową i etycznym postępowaniem;
- nadzorowanie gospodarki mieniem i środkami budżetowymi przeznaczonymi na funkcjonowanie urzędu;
- nadzór nad procesem przygotowywania projektów aktów prawnych przez urząd;
- nadzór nad poprawnym i terminowym przygotowaniem materiałów pod obrady Rady Miejskiej, komisji Rady Miejskiej lub zebrań wiejskich;
- koordynacja, organizacja i nadzór nad sprawami związanych z wyborami i spisami oraz współpraca z urzędnikiem wyborczym;
- prawidłowe stosowanie instrukcji kancelaryjnej, w tym terminowe przekazywanie akt do archiwum oraz nadzorowanie przestrzegania i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej;
- dekretowanie korespondencji wpływającej do urzędu oraz zapewnienie terminowego i poprawnego dekretowania korespondencji urzędowej koordynowania, jej obiegu pomiędzy komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- prowadzenie spraw i korespondencji w wersji tradycyjnej i w systemie elektronicznym EZD PROTON;
- współpraca w zakresie przygotowywania materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej i na stronę internetową urzędu;
- udział w pracach zespołów zadaniowych;
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
- współpraca z Radą Miejską, z organami sołectw, z organami administracji rządowej, samorządowej oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi gminy;
- wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Burmistrza.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.10.2021 r.
do godz. 12.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Pl. Tadeusza Kościuszki 2
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ?Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Radzymin?.
Pełny tekst ogłoszenia o naborze oraz PLIKI DO POBRANIA znajduje się na stronie internetowej BIP
Źródło: UM Radzymin