Burmistrz Miasta Ząbki zaprasza zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki do złożenia oferty na stanowisko podinspektor/inspektor w Referacie Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (umowa na zastępstwo).
Wymagania niezbędne:
1. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie wyższe ew. średnie w trakcie studiów,
3. biegła obsługa komputera, w tym umiejętność obsługi pakietów biurowych,
4. praktyczna znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarowania nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego, geodezji i kartografii, prawa cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
5. staż pracy min. 1 rok.
Wymagania dodatkowe:
1. wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, administracja, prawo,
2. staż pracy min. 6 miesięcy w administracji lub jednostkach wykonawstwa geodezyjnego.
3. wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji czasu pracy, dokładność
4. dobra organizacja pracy własnej, terminowe przekazywanie informacji współpracownikom, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, umiejętność sprawnego analizowania przepisów i orzecznictwa, odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem/wynajmowaniem nieruchomości znajdujących się w gminnym zasobie nieruchomości,
2. prowadzenie postępowań dotyczących wypłaty odszkodowania za grunty wywłaszczone na rzecz gminy,
3. prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości,
4. wydawanie zawiadomień/zaświadczeń o nadaniu numeru porządkowego.
Pytania dotyczące zatrudnienia na ww. stanowisko należy kierować do Referatu Geodezji
i Gospodarki Nieruchomościami, tel. 22 51-09-744.
Osoby zainteresowane, które spełniają wymagania niezbędne mogą składać CV
w Referacie Kadrowo-Płacowym pok. 30, przesłać pocztą na adres 05-091 Ząbki,
ul. Wojska Polskiego 10 lub e-mailem na adres geodezja@zabki.pl w terminie do
14 lutego 2022 r.