Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza nabór na stanowisko inspektor lub podinspektor w Urzędzie Miasta Ząbki w Referacie Inwestycji.
I. Wymagania niezbędne:
1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
2.wykształcenie techniczne,
3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu do kosztorysowania, obsługa programu do wspomagania projektowania typu CAD,
4.dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
5.min. 1,5 roku stażu pracy w zakresie: realizacji i/lub rozliczania projektów inwestycyjnych branży budowlanej.
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie techniczne ? preferowane budownictwo, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, bezkonfliktowość, panowanie nad emocjami, wysoka kultura osobista, uczciwość, dokładność, sumienność, rzetelność, kreatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1.przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie inwestycji drogowych
w ramach opisu przedmiotu, w tym: przygotowywanie wniosków wstępnych, szacowanie przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowo?kosztorysowej, zlecanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i środowiskowych zasad wyceny prac projektowych,
2.przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji inwestycji oraz nadzorowanie procesu uzgadniania i uzyskania pozwoleń administracyjnych,
3.przygotowywanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
4.przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Ząbki, projektów zarządzeń Burmistrza Miasta Ząbki i innych aktów prawnych oraz stosownych projektów umów z kontrahentami w zakresie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej w zakresie merytorycznym Referatu,
5.nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi w porozumieniu z inspektorami nadzoru inwestorskiego,
6.współpraca z Referatem Budżetowo?Finansowym, Referatem Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Biurem Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych,
7.uczestniczenie w odbiorach wykonywanych robót, w tym odbioru końcowego inwestycji i remontów,
8.rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji,
9.uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizowanych inwestycji,
10.uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
11.uczestniczenie w odbiorach pogwarancyjnych wykonanych inwestycji,
12.przygotowywanie wniosków dotyczących zmian do budżetu Miasta Ząbki,
13.przygotowanie odpowiedzi oraz opracowań na pisma w zakresie realizacji
i przebiegu inwestycji,
14.udzielanie informacji publicznej w zakresie realizacji i przebiegu inwestycji.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2.stanowisko objęte naborem znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze, budynek bez windy dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ząbki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
2.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
3.kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,
5.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
VI. Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ?nabór na stanowisko ? inspektor lub podinspektor w Urzędzie Miasta Ząbki w Referacie Inwestycji„, w terminie do dnia 21 marca 2022 r., w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki, lub przesyłać za pośrednictwem ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej). Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl – ?oferty pracy? oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych dokumentów Urząd Miasta Ząbki nie zwraca, oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.