Stabilnej, pozwalającej się rozwijać i osiągać sukces ? takiej pracy szukali Aleksandra Głażewska i Adrian Kowalski. Kilka lat temu znaleźli ją w Leroy Merlin. Teraz jako Kierownicy Działów Handlowych przygotowują do otwarcia powstający przy ul. Geodetów w Wołominie sklep i rekrutują pracowników do swoich zespołów. Dlaczego warto do nich dołączyć? Zapytaliśmy ich o to.
Zanim dołączyliście do Leroy Merlin pracowaliście w zupełnie innych branżach. Dlaczego zdecydowaliście się na zmianę i pracę właśnie w tej firmie?
Aleksandra Głażewska Kierownik Działu Handlowego w Leroy Merlin Wołomin
Aleksandra Głażewska: Zawsze lubiłam markę Leroy Merlin. Jeszcze jako klient obserwowałam pracę Doradców Klienta. Imponowała mi ich fachowa wiedza oraz chęć pomocy i umiejętność doradzania w wyborze odpowiednich produktów. Na początku pracowałam na Dziale Ogród, a po pół roku zaczęłam pracę na Dziale Glazury oraz Sanitarnym.
Adrian Kowalski: Ja swoją przygodę z Leroy Merlin również rozpocząłem w 2014 roku, w sklepie na warszawskiej Białołęce. Wcześniej przez trzy lata byłem menadżerem restauracji i powoli dochodziłem do wniosku, że to jest ten moment, żeby coś zmienić w swoim życiu zawodowym. Chciałem znaleźć pracę, w której rozwinę swoje dotychczasowe umiejętności, nauczę się czegoś nowego i będę widział perspektywy na przyszłość.
Takie możliwości stwarza swoim pracownikom Leroy Merlin?
A.G.: Uwielbiam pracę z ludźmi. Czerpię ogromną satysfakcję, gdy widzę, jak mój zespół może na siebie liczyć, pomaga sobie oraz wymienia się doświadczeniami. Sama też lubię zdobywać nową wiedzę i realizować założone przez siebie cele. Każdy dzień jest nieprzewidywalny i niesie ze sobą wyzwania, ale właśnie dlatego lubię to, co robię.
A.K.: Praca w handlu to kontakt z ludźmi i codziennie nowe wyzwania. Największym z nich jest kierowanie ekipą tak, aby każdy wykonywał swoją pracę jak najlepiej i czuł się w niej dobrze. Kieruję się w życiu mottem: lubię to, co robię, robię to, co lubię. Przychodzę do pracy zadowolony i wychodzę zadowolony, praca mnie kształtuje.
Trzy lata temu braliście udział w rekrutacji do Leroy Merlin. Teraz to wy szukacie pracowników do swoich zespołów w nowym sklepie Leroy Merlin w Wołominie. Na jakie osoby stawiacie?
A.K.: Szukamy osób uśmiechniętych, żywiołowych z pozytywną energią. Takich, które przez budowanie naszego wspólnego sukcesu, chcą się rozwijać. Stawiamy na osoby, które w pracy kierują się szczerością i współpracą. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowiska Doradcy Klienta i Koordynatora Sprzedaży.
A.G.: Podstawowym obowiązkiem Doradcy Klienta jest obsługa klienta ? właściwe odczytanie jego potrzeb, pomoc w doborze produktów i realizacji domów oraz ogrodów ich marzeń. Dodatkowo, Doradcy Klienta dbają o wygląd działu, odpowiednie zatowarowanie półek, tak aby sklep był gotowy na przyjęcie klientów.
Jeżeli szukasz stabilnej pracy, w której będziesz mógł realizować swoje pasje ? nie czekaj! Wejdź na www.kariera.leroymerlin.pl i zaaplikuj!