Początek grudnia to dobry moment, by zadbać o świąteczny wystrój w swoim domu. W sieci Kaufland rozpoczęła się właśnie sprzedaż żywych drzewek iglastych – symbolu polskich świąt.
Boże Narodzenie to jedno z najbardziej ulubionych świąt — w badaniach Polacy podkreślają przede wszystkim rodzinny wymiar świętowania, a jedną z najważniejszych tradycji jest – oprócz dzielenia się opłatkiem podczas wieczerzy wigilijnej czy obdarowywania się upominkami — ubieranie choinki. O tradycji przystrajania bożonarodzeniowych drzewek wspomina w licznych badaniach większość ankietowanych (aż 97 proc. w raporcie CBOS[1]). Aby ułatwić konsumentom tradycyjne świętowanie Bożego Narodzenia, w ponad 200 sklepach Kaufland 8 grudnia rozpoczęła się sprzedaż choinek na specjalnych stoiskach usytuowanych przed marketami sieci. Mniejsze drzewka w donicach dostępne są również wewnątrz marketów.
Świerk o wysokości 120-150 cm w donicy dostępny jest w zewnętrznym punkcie sprzedaży w cenie 44,99 zł za sztukę. Bezpośrednio w sklepie znajdziemy polską jodłę kaukaską w donicy w cenie 79.99 zł. Ta ostatnia cieszy się dużą popularnością z uwagi na jej trwałość – charakteryzuje się miękkimi igłami, które nie opadają. Oba gatunki przy odpowiedniej pielęgnacji będą cieszyć nasze oczy przez długi czas. W przypadku świerku warto zadbać o jego odpowiednie nasłonecznienie. Obydwa drzewka będą dostępne w ofercie do 14 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Natomiast 15 grudnia przed sklepami rozpocznie się sprzedaż drzewek ciętych – jodły kaukaskiej. Sprzedaż potrwa do 23 grudnia.
Punkty, gdzie będzie prowadzona sprzedaż choinek na zewnątrz sklepów, będą czynne w godzinach 8:00 – 20:00.
Szczegółowe informacje na temat dostępności choinek w wybranych punktach sprzedaży dostępne są na stronie http://www.kaufland.pl/choinki.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 239 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
[1] Badanie CBOS „Boże narodzenie” z dn. 22.12.2021