Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu uchwały Nr VI/58/2024 Rady Miasta Ząbki z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Ząbki oraz o rozpoczęciu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków jego realizacji.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego miasta Ząbki oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie od dnia 30 września 2024 r. do dnia 12 listopada 2024 r., w formie:
- elektronicznej – poprzez przesłanie wniosku na adres email: zpios@zabki.pl lub za pomocą platformy ePUAP.
- papierowej – poprzez bezpośrednie złożenie wniosku w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki w godzinach pracy urzędu (pn. 10 00-1800, wt.-czw. 8 00-1600, pt. 7 00-1500) lub przesłanie drogą pocztową na adres Urzędu Miasta Ząbki.
Wzór wniosku został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii pod adresem https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego oraz w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Ząbki (05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10) w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska.
Wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wnioski podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Miasta Ząbki.
Informacje o przetwarzania danych osobowych znajdują się przy niniejszym ogłoszeniu na stronie www.bip.zabki.pl w zakładce „planowanie przestrzenne”.