Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zawiadamiam o podjęciu uchwały Nr XCIII/886/2024 Rady Miasta Ząbki z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ząbki, zmienionej uchwałą Nr VI/59/2024 Rady Miasta Ząbki z dnia 29 sierpnia 2024 r., na obszarze oznaczonym w załączniku graficznym do uchwały.
Przedmiot zmiany planu obejmuje zmianę wskaźników dotyczących udziału powierzchni biologicznie czynnej i minimalnych powierzchni działek, w szczególności w przypadku zmiany tych wskaźników w związku z wydaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz określenie granicznych wartości wskaźnika intensywności zabudowy.
Na podstawie art. 39 pkt 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia projektu ww. dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w ramach przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Wzór wniosku został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego i jest dostępny na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii pod adresem https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego oraz w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Ząbki (05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10) w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska.
Wnioski na piśmie można składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki przy ulicy Wojska Polskiego 10 w Ząbkach (kod pocztowy 05-091), w godzinach pracy urzędu (pn. 10 00-1800, wt.-czw. 8 00-1600, pt. 7 00-1500) lub drogą pocztową na adres Urzędu Miasta Ząbki. Wnioski w postaci elektronicznej można składać poprzez platformę ePUAP lub na adres e-mail: zpios@zabki.pl.
We wniosku należy podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Ząbki.
Wnioski można składać do dnia 12 listopada 2024 r.
Informacje o przetwarzania danych osobowych znajdują się przy niniejszym ogłoszeniu na stronie www.bip.zabki.pl w zakładce „planowanie przestrzenne”.
Burmistrz Miasta Ząbki