Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy do Wydziału Ochrony Środowiska

Przyszłość Powiatu Wołomińskiego: decyzje i inwestycje w budżecie na 2025 rok

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie

1.    Komórka organizacyjna Urzędu: Wydział Ochrony Środowiska
2.    Stanowisko: podinspektor / inspektor
3.    Wymiar etatu i miejsca wykonywania pracy: 2 etaty,
Wydział Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3.
4.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1)    Wymagania niezbędne:
a)    wykształcenie:
– wyższe z zakresu ochrony środowiska, ekologii, inżynierii środowiska lub kierunków pokrewnych;
b)    doświadczenie zawodowe:
– staż pracy nie wymagany;
c)    wiedza:
– znajomość zagadnień dotyczących lasów niestanowiących własności Skarbu Pań-stwa w zakresie wydawania zaświadczeń dotyczących lasów, ochrony środowiska, gospodarki leśnej, łowieckiej, ochrony przyrody, edukacji ekologicznej, znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
d)    inne umiejętności:
– praktycznego zastosowania i wykorzystania wiedzy w ww. zakresie,
– dobrej organizacji pracy własnej,
– wypowiadania się na piśmie i komunikacji werbalnej,
– umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej,
– umiejętność obsługi komputera, szczególnie pakietu MS Office,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśl-ne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia,
– obywatelstwo polskie.
2)    Wymagania dodatkowe:
a)    mile widziane:
– wykształcenie: studia podyplomowe,
– kwalifikacje pedagogiczne np. na studiach podyplomowych lub kursach,
– kursy lub szkolenia dokształcające,
– praca w administracji publicznej w zakresie zagadnień związanych z ochroną śro-dowiska, edukacją ekologiczną,
– inne umiejętności: prawo jazdy kat. B.
5.    Główne obowiązki na stanowisku:
Prowadzenie spraw w zakresie:
– ochrony powietrza i ochrony przed hałasem,
– organizacji akcji służących edukacji ekologicznej, konkursów, warsztatów edukacyjnych, przygotowywanie materiałów popularyzujących ochronę środowiska, działania związane z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków na realizację zadań z zakresu projektów edukacyjnych,
–  usuwania drzew lub krzewów z terenu nieruchomości będących własnością gmin oraz w przypadkach określonych w ustawie o transporcie kolejowym,
– kontroli wykonania nasadzeń zastępczych, określonych w decyzjach zezwalających na usunięcie drzew lub krzewów,
– lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, nieobjętych porozumieniami zawartymi z Nadleśniczymi, dotyczących:
a)    nadzoru nad gospodarką leśną, w tym określania w drodze decyzji zadań właścicieli la-sów, w celu zapewnienia powszechnej ochrony lasów,
b)    cechowania drewna i wydawania świadectw legalności pozyskania drewna w lasach,
c)    pozyskania drewna niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją wy-daną na podstawie inwentaryzacji stanu lasów, w tym współpraca z organami ścigania,
d)    wydawania zaświadczeń dot. dokumentacji urządzeniowej lasów,
– ochrony gruntów rolnych i leśnych, rekultywacji gruntów zdegradowanych lub zdewastowa-nych w związku z działalnością określoną w Prawie geologicznym i górniczym, w tym odzy-sku odpadów dla celów rekultywacji ww. gruntów;
– rejestrów i wykazów:
a)    zezwoleń na usunięcie drzew, nakazujących dokonanie nowych nasadzeń,
b)    wykazu decyzji dot. opłat za wyłączenie gruntów rolnych z produkcji,
c)    publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
d)    Wprowadzanie danych do CEIDG, dot. prowadzonych spraw;
– wydawania zaświadczeń dotyczących objęcia gruntu uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 672 z późn. zm.),
– wydawania kart wędkarskich, kart łowiectwa podwodnego, zgodnie z ustawą z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 883).
6.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych;
2)    praca w siedzibie urzędu, praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz., praca na pierwszym piętrze;
3)    współpraca w ramach komórek Urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi;
4)    pracodawca zapewnia swoim pracownikom atrakcyjny pakiet socjalny.
7.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był wyższy niż 6 %.
8.    O wskazane stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem.
9.    Wymagane dokumenty:
1)    kwestionariusz osobowy (dokument do pobrania);
2)    dokument poświadczający wykształcenie (kserokopię dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, kserokopię świadectwa szkolnego);
3)    kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany staż pracy;
4)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach;
5)    oświadczenie kandydatów (dokument do pobrania).
10.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w kancelarii urzędu w zapieczętowanej kopercie w terminie do dnia 3 lipca 2023 r. do godz. 14.00  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy podinspektor/ inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska.”

Aplikację należy przesłać pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3,05-200 Wołomin. W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikację można przekazać na adres skrytki: /spwolomin/skrytka. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydatów, spełniających wymogi formalne, informuje się mailowo lub telefonicznie o terminie, czasie i miejscu przeprowadzania kolejnego etapu naboru.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-wolominski.pl) zakładka wolne stanowiska pracy oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3.
Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Starostwo Powiatowe w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3 05-200 Wołomin, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
11.    Dane osobowe kandydatów:
1)    będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE;
2)    nie będą udostępniane innym odbiorcom;
3)    nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji.
12.    Kandydatom przysługuje prawo żądania:
1)    dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania;
2)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

 

Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego

Marki - piątkowe zdarzenie w SP2 - informacja dyrektor szkoły

Marki – piątkowe zdarzenie w SP2 – informacja dyrektor szkoły

W związku z różnymi relacjami pojawiającymi się w przestrzeni publicznej, dotyczącymi zdarzenia w szkolnej świetlicy, UM Marki przekazuje informację ze strony dyrektor Szkoły [...]
0 komentarzy

82-latek jechał pod prąd DW 629. Doprowadził do koszmarnego wypadku.

W środę 20 listopada w godzinach popołudniowych na ulicy Jana Pawła II w miejscowości Cegielnia doszło do zderzenia dwóch pojazdów osobowych. Zdarzenie wymagało [...]
0 komentarzy
Darmowe badania okulistyczne w Legionowie

Darmowe badania okulistyczne w Legionowie

Samorząd województwa mazowieckiego zaprasza dorosłych mieszkańców powiatu legionowskiego na darmowe przesiewowe badania wzroku. Aby wziąć w nich udział, nie jest potrzebne skierowanie od [...]
0 komentarzy
Nowi ochotnicy w szeregach 5 Mazowieckiej Brygady OT

Nowi ochotnicy w szeregach 5 Mazowieckiej Brygady OT

W piątek, 15 listopada br. bramę koszar 5 Mazowieckiej Brygady Obrony Terytorialnej przekroczyło blisko 100 ochotników z północnego Mazowsza. Wśród nich znalazła się [...]
0 komentarzy
Koleje Mazowieckie przekazały Stacji Muzeum kabinę maszynisty z pojazdu EN57-935

Koleje Mazowieckie przekazały Stacji Muzeum kabinę maszynisty z pojazdu EN57-935

Na początku listopada odcięta kabina maszynisty została przetransportowana z Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Kolei Mazowieckich w Tłuszczu do Stacji Muzeum w Warszawie, gdzie po [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.