I. Wymagania niezbędne:
1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
2.wykształcenie techniczne,
3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu do kosztorysowania, obsługa programu do wspomagania projektowania typu CAD,
4.dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
5.min. 1 rok stażu pracy w zakresie: realizacji i/lub rozliczania projektów inwestycyjnych branży budowlanej obiektów kubaturowych.
II. Wymagania dodatkowe: wykształcenie techniczne – preferowane budownictwo, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, bezkonfliktowość, panowanie nad emocjami, wysoka kultura osobista, uczciwość, dokładność, sumienność, rzetelność, kreatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1.przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie inwestycji kubaturowych
w ramach opisu przedmiotu, w tym: przygotowywanie wniosków wstępnych, szacowanie przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, zlecanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i środowiskowych zasad wyceny prac projektowych,
2.przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji inwestycji oraz nadzorowanie procesu uzgadniania i uzyskania pozwoleń administracyjnych,
3.przygotowywanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
4.przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Ząbki, projektów zarządzeń Burmistrza Miasta Ząbki i innych aktów prawnych oraz stosownych projektów umów z kontrahentami w zakresie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej w zakresie merytorycznym Referatu,
5.nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi w porozumieniu z inspektorami nadzoru inwestorskiego,
6.współpraca z Referatem Budżetowo – Finansowym, Referatem Geodezji i Gospodarki Nieruchomości oraz Biurem Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych,
7.uczestniczenie w odbiorach wykonywanych robót, w tym odbioru końcowego inwestycji i remontów,
8.rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji,
9.uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizowanych inwestycji,
10.uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
11.uczestniczenie w odbiorach pogwarancyjnych wykonanych inwestycji,
12.przygotowywanie wniosków dotyczących zmian do budżetu Miasta Ząbki.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2.stanowisko objęte naborem znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze, budynek bez windy dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ząbki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę, urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
3.kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
4.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
5.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,
6.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać w pozycji 4) może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
……………………………….
Podpis kandydata do pracy
Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
VI. Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „nabór na stanowisko – inspektor lub podinspektor w Urzędzie Miasta Ząbki w Referacie Inwestycji„, w terminie do dnia 1 września 2022 r., w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki, lub przesyłać za pośrednictwem ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej). Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl – „oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.