Oferta na Wszystkich Świętych pojawi się od 30 września we wszystkich sklepach ALDI. Sieć przygotowała szeroki asortyment – dekoracje, znicze, wkłady, okolicznościowe kwiaty w donicach, stroiki czy preparaty do czyszczenia nagrobków. W tym roku najtańszy szklany znicz polskiej produkcji klienci kupią za 2,49 zł. W ofercie pojawią się znicze o zróżnicowanym czasie palenia.
W tym roku ceny są wyjątkowo konkurencyjne. Najtańszy wkład parafinowy o czasie palenia do 30 godzin dostępny jest już od 2,39 zł. Wkład olejowy, który zapewnia światło przez około 72 godziny można nabyć za 4,49 zł. Szklane znicze dostępne są w przedziale cenowym od 2,49 zł do 27,99 zł, co pozwala na dostosowanie zakupów do indywidualnych preferencji i budżetu.
Sprzedaż zniczy w sklepach rośnie rok do roku średnio o około 19%. Klienci chętnie przy okazji codziennych zakupów zaopatrują się w znicze, kwiaty, wkłady, przygotowując się, by uczcić pamięć o swoich bliskich. Przy swoich wyborach zwracają uwagę na długość palenia się zniczy, rodzaj materiału, z jakiego są wykonane, czy możliwość wielokrotnego ich użytku. Z myślą o nich przygotowujemy ofertę sezonową już na przełomie września i października, choć największy wzrost sprzedaży przypada na drugą połowę miesiąca – mówi Magdalena Lisak, Menadżer Kategorii.
W ofercie dostępne są także wieńce, wianki i wiązanki wykonane z trwałych sztucznych kwiatów. To rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie trwałość dekoracji oraz odporność na różne warunki atmosferyczne. Klienci ALDI mogą kupić zarówno sztuczne kwiaty i wiązanki, jak i gotowe bukiety ze świeżych roślin, które staną się piękną ozdobą grobów bliskich. W tym roku kwiaty nagrobkowe można kupić w ALDI już od 9,99 zł (bukiet chryzantem 37 cm). Ceny wiązanek ze sztucznych kwiatów zaczynają się już od 29,99 zł.
Dodatkowo, w ofercie pojawią także środki do czyszczenia płyt nagrobnych od 6,99 zł.
***
O ALDI
ALDI w Polsce ma 274 sklepy i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.