Burmistrz Wołomina zawiadamia o podjęciu przez Radę Miejską w Wołominie Uchwały Nr II-71/2024 z dnia 20 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Wołomin. Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu Planu Ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.
Wnioski należy składać do Burmistrza Wołomina w terminie do dnia 29 listopada 2024 r., wyłącznie za pomocą FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO. UWAGA: Wniosek złożony na innym niż wymagany formularz pozostanie bez rozpatrzenia.
Formularz można pobrać klikając w link – FORMULARZ.PDF , w Biuletynie Informacji Publicznej (link), a wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin – Punkt Informacyjny UM.
Wnioski można składać:
• w formie papierowej: przesłane pocztą lub doręczone osobiście na adres Urzędu Miejskiego w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin;
• w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres um@wolomin.org.pl lub poprzez platformę ePUAP.
Wnoszący uwagę zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Wołomina.
Zachęcamy do zapoznania się z materiałami udostępnionymi przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii w których zawarte są objaśniania do formularza (link):
- przykład wypełnionego formularza (kliknij w link, aby pobrać pdf)
- poradnik dotyczący formularza (kliknij w link, aby pobrać pdf)