W ubiegły piątek Prezes Rady Ministrów zapowiedział, iż urzędy administracji publicznej mają wdrożyć w maksymalnym stopniu tryb zdalnej pracy, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości obsługi mieszkańców.
W jednostkach samorządu terytorialnego te powyższe dwa warunki w dużej mierze wykluczają się, najczęściej z uwagi na ochronę danych osobowych zawartych w systemach informatycznych. Dlatego celem zapewnienia mieszkańcom Zielonki możliwości załatwiania spraw urzędowych, pracownicy Urzędu będą pracować stacjonarnie. Jednak od jutra zmienią się zasady organizacji pracy Urzędu.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów, w dniach 3 listopada – 4 grudnia 2020 r., Urząd Miasta Zielonka zostaje zamknięty dla bezpośrednich wizyt mieszkańców, z wyjątkiem realizacji następujących zadań:
- obsługi mieszkańców przez Urząd Stanu Cywilnego w zakresie wydawania aktów zgonów, rejestracji urodzeń, przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego, wydawania dowodów osobistych,
- spraw związanych z prowadzeniem działalności gospdarczej.
Powyższe usługi realizowane będą z wykorzystaniem środków ochrony osobistej mieszkańca i urzędnika. Urząd Miasta w Zielonce będzie przyjmować interesantów w wyżej wymienionych sprawach po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej. Wizyta będzie możliwa tylko w maseczce, na parterze urzędu.
Kontakt telefoniczny: 22 761 3916, 22 761 39 41 ? Urząd Stanu Cywilnego
W realizacji pozostałych zadań, kontakt mieszkańców z urzędnikami możliwy jest telefonicznie, mailowo ( um@zielonka.pl) oraz przez E-PUAP, w godzinach pracy Urzędu.
Dane kontaktowe do Wydziałów Urzędu (kliknij)
Jednocześnie zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o rezygnację z wpłat gotówkowych w kasie w Urzędzie. Prosimy o realizowanie płatności poprzez bankowość elektroniczną.
Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian, tj.:
– poniedziałek 8.00 – 17.00,
– wtorek 8.00 – 16.00,
– piątek 8.00 – 15.00,
Udostępniona została ?skrzynkę podawczą?, która znajduje się przy wejściu do Urzędu Miasta Zielonka. Zwracamy się z prośbą, by dokumenty były wzrucane do skrzynki w zaklejonych kopertach. Prosimy również, by w kopercie zamieszczali Państwo dane kontaktowe. Ułatwi to nam skontaktowanie się z Państwem, jeśli sprawa będzie wymagać odpowiedzi lub dodatkowych wyjaśnień.
Wszelkie formularze i druki dostępne będą w wersji papierowej w poczekalni zlokalizowanej w Urzędzie.
Worki na liście nadal będą wydawane, również w poczekalni.