Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin. Planowany termin zatrudnienia to I kwartał 2020 r.
Urząd poszukuje pracownika na pełen etat. Wśród wymagań niezbędnych, którymi powinien odznaczać się kandydat jest m.in. wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów prawa o szkolnictwie wyższym lub/i studia podyplomowe o specjalności: prawo, budowlanej, zarządzania nieruchomościami, administracja lub pokrewne oraz co najmniej 4-letni staż pracy. Preferowani będą kandydaci posiadający co najmniej 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub innych jednostkach budżetowych oraz wykształcenie związane z zarządzaniem nieruchomosciami. Mile widziana jest także umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.02.2020 roku do godz. 16.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ?nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do inspektora ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin?. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Pełną listę wymagań stawianych kandydatom, opis warunków pracy i zakresu wykonywanych zadań oraz informację dotyczące składanych dokumentów znajdziecie Państwo w pełnym tekście ogłoszenia opublikowanym na stronie BIP Radzymin.