Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów przenoszą się do szkół wyższych. Na przełomie września i października przyjadą do studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i Akademii Sztuki Wojennej.
Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów, czyli autobusy, w których można załatwić większość spraw związanych z Warszawskim Transportem Publicznym w najbliższych dniach będą dyżurowały przy wyższych uczelniach.
Od poniedziałku, 28 września do 2 października mobilny POP stanie przed gmachem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. S. Banacha. Będzie czynny w godz. 8.30-16.00.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego przy ul. J. Rodowicza ?Anody? ?zyska? mobiPOP na okres 30 września ? 2 października, w godz. 7.30-17.00.
Na terenie Akademii Sztuki Wojennej mobilny punkt będzie dyżurował od 5 do 9 października, w godz. 8.00-15.00.
W mobilnym POP-ie można załatwić wszystkie ?komunikacyjne? formalności: wyrobić spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodować bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, wgrać zawieszony bilet i przekodować niewykorzystaną część biletu, wgrać i przedłużyć uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka.
W mobilnym POP udostępnione zostały płyny do dezynfekcji oraz rękawiczki. Jest wydzielona strefa obsługi pasażerów ograniczająca bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami, natomiast sami pracownicy wyposażeni są w przyłbice lub maseczki ochronne.
Uczelnie, które są zainteresowane przyjazdem mobilnego POP i ustaleniem miejsca postoju autobusu, mogą się kontaktować pod numerem tel. 664-470-561 lub 22 45-94-198 oraz mailowo na adres: ztm@ztm.waw.pl.
Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów od 2 do 24 września dyżurowały przed warszawskimi szkołami średnimi. W ciągu 17 byliśmy w 16 szkołach. Odwiedziło nas prawie 1,5 tys. osób, którzy kupili ponad 300 biletów za ponad 31 tys. zł. Ponad 340 osób wyrobiło Warszawską Kartę Miejską, w tym uczniowie pierwszych klas, którzy wymieniali Kartę Ucznia na pierwszą WKM-ke. Mobilne punkty były także odwiedzane przez pracowników szkół i mieszkańców okolicznych osiedli. Przede wszystkim odwieszali oni zawieszone w trakcie epidemii bilety oraz wgrywali e-hologramy na Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka. |