UM Marki uruchomił zakładkę, w której znajdują się niezbędne wnioski i formularze – także do wykorzystania w wersji elektronicznej
W ubiegłym roku z profilu zaufanego korzystało już 13 mln obywateli naszego kraju (w Markach potwierdziło go 1190 osób). To najpopularniejsze narzędzie, którym można załatwiać bardzo dużo spraw urzędowych używając domowego komputera. Także w UM Marki.
– By ułatwić Państwu wykorzystanie elektronicznego kanału, na naszej stronie internetowej uruchomiliśmy specjalną zakładkę ?Wnioski i formularze? ? mówi Anna Marchlik, sekretarz miasta.
W portalu https://marki.epuap.online/ mieszkańcy znajdą ponad 160 różnego rodzaju dokumentów. Są to sprawy z zakresu ewidencji ludności (np. zameldowania), Urzędu Stanu Cywilnego (np. wydawanie odpisów), zagospodarowania przestrzennego, dróg, ochrony środowiska, podatków i opłat lokalnych czy deklaracji odpadowych. Możecie Państwo wypełnić je elektronicznie, opatrzyć elektronicznym podpisem (do czego w dobie koronawirusa serdecznie zachęcamy) oraz przesłać do nas za pomocą platformy. Możecie też je wydrukować, klasycznie wypełnić i złożyć w urzędzie lub wysłać pocztą.
W okresie pandemii staramy się zapewnić ciągłość obsługi klienta w naszym ratuszu. Jeśli planują Państwo wizytę w urzędzie (Aleja Piłsudskiego 95) lub Wydziale Podatków i Opłat (Lisa-Kuli3a), prosimy o wykorzystanie naszego innego e-narzędzia. W ubiegłym roku uruchomiliśmy stronę https://rezerwacja.marki.pl – informuje ratusz
– Przy jej pomocy możecie zarezerwować konkrety termin i godzinę wizyty w urzędzie. Będziemy wdzięczni za wykorzystanie tej możliwości – mówi Anna Marchlik.