Burmistrz Miasta Ząbki zaprasza osoby zainteresowane objęciem funkcji Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ząbkach do udziału w konkursie.
Na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2019 r. poz. 2277) oraz zgodnie z uchwałą
Nr XVIII /165/ 2019 Rady Miasta Ząbki z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Miasta Ząbki na rok 2020 oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Ząbki na rok 2020 do zadań Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ząbkach należy:
a) inicjowanie działań w zakresie prowadzenia działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych oraz integracji społecznej osób uzależnionych od alkoholu;
b) podejmowanie czynności związanych z kontrolą obrotu detalicznego napojami alkoholowymi na terenie Miasta;
c) wydawanie na wniosek Burmistrza opinii w sprawach dotyczących realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Miasta Ząbki
d) podejmowanie czynności w zakresie procedury przygotowawczej związanych z zadaniami ustawowymi Komisji, w tym czynności związanych z przygotowaniem wniosku do sądu w sprawie orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego.
- Do zadań Przewodniczącego Komisji należeć będzie w szczególności:
-
- sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracami Komisji;
- reprezentowanie Komisji przed organami gminy i na zewnątrz;
- zwoływanie posiedzeń i przewodniczenie posiedzeniu;
- powiadamianie członków Komisji o terminie, miejscu i ustalonym porządku posiedzenia;
- ustalanie podejmowanych tematów i porządku posiedzeń;
- współpraca z podmiotami zajmującymi się problematyką rozwiązywania problemów alkoholowych;
- sporządzanie sprawozdania z wykonania programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2. Wymagania niezbędne :
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe;
- przeszkolenie w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych;
- znajomość ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy z dnia 29 lipca 2005r.
o przeciwdziałaniu narkomanii.
3. Wymagania dodatkowe: minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom, umiejętność współpracy i bezkonfliktowość, terminowość i sumienność w wykonywaniu zadań, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, uczciwość, sumienność, rzetelność, kreatywność.
4. Informacja o warunkach pracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ząbkach:
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ząbkach odbywa posiedzenia 2 razy w miesiącu kalendarzowym w siedzibie Punktu Konsultacyjnego Komisji w Ząbkach, przy ul. 3 Maja 14/16.
Za pracę w Komisji przysługuje miesięczna dieta w wysokości określonej w Uchwale
Nr XVIII /165/ 2019 Rady Miasta Ząbki z dnia 27 listopada 2019 r.
5. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przeszkolenie w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, a także zwięzłą koncepcję funkcjonowania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ząbkach w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości w kolejnych latach.
Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów.
6. Wnioski należy składać w terminie do dnia 19 czerwca 2020 r. w następujący sposób:
a) osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki, w zamkniętych kopertach, lub
b) przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ?konkurs na Przewodniczącego GKRPA”, lub
c) przesłać za pośrednictwem ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu konkursowym.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl ? ?oferty pracy?
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach.
Złożonych dokumentów Urząd Miasta Ząbki nie zwraca, oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
7. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Państwa danych osobowych jest Miasto Ząbki z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki. To, w jakich celach przetwarzamy Państwa dane wynika z przepisów prawa. Szczegółowo kwestie te zostały opisane na stronie internetowej www.zabki.pl w zakładce „Dane osobowe”.
Pliki do pobrania
- Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2019 r. poz. 2277).
- Uchwała Nr XVIII /165/ 2019 Rady Miasta Ząbki z dnia 27 listopada 2019 r.
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Miasta Ząbki na rok 2020 oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Ząbki na rok 2020.