Uwagi do koncepcji należy wnosić do dnia 07.12.2018 r. w formie pisemnej na adres urzędu, tj. Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin z dopiskiem ?Rozbudowa ul. Zwycięskiej i Szwoleżerów” lub mailowej na adres mkondratczyk@radzymin.pl.
Stan istniejący ul. Zwycięskiej I i II:
– droga gminna klasy L w gminie Radzymin
– zmienna szerokość pasa drogowego 8-15m
– nawierzchnia asfaltowa
– zmienna szerokość jezdni 4,5-5,5m
– jednostronny chodnik z kostki brukowej zlokalizowany przy jezdni na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Ogrodowej
– zjazdy bramowe gruntowe lub z kostki brukowej
Stan projektowany ul. Zwycięskiej I i II:
– jezdnia o nawierzchni asfaltowej obramowana krawężnikiem wyniesionym i szerokości 6m, z wyjątkiem fragmentu od ul. 1 Maja do ul. Ogrodowej gdzie wynosi 5,5m;
– na odcinku od skrzyżowania z ul. 1 Maja do rzeki Beniaminówki obustronny chodnik z kostki betonowej, obramowany obrzeżem, zlicowany z jezdnią o szerokości 2m. Za Beniaminówką chodnik jednostronny o takich samych parametrach;
– zjazdy indywidualne/bramowe z kostki betonowej, obramowane opornikiem. Jeżeli była możliwość odniesienia się do istniejących zjazdów/bram, lokalizacja oraz szerokość zjazdów została do nich dostosowana;
– odwodnienie na całej długości jezdni przez wpusty do kanalizacji deszczowej ze zrzutem do rzek Beniaminówka oraz rzeki Rządzy (przez ul. Szwoleżerów i Napoleońską);
– oświetlenie drogowe z oprawami typu LED na całej długości projektowanej jezdni;
– uzbrojenie pasa drogowego przez wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego.
ZBIORCZE_PZT-ZWYCIĘSKA_II
Stan istniejący ul. Szwoleżerów:
– droga gminna klasy L w gminie Radzymin
– zmienna szerokość pasa drogowego 9-10m
– nawierzchnia gruntowa oraz częściowo asfaltowa
– zmienna szerokość jezdni 4,5-5,5m
– brak chodników
– zjazdy bramowe gruntowe lub z kostki brukowej
Stan projektowany ul. Szwoleżerów:
– jezdnia o nawierzchni asfaltowej obramowana krawężnikiem wyniesionym i szerokości 6m,
– chodnik jednostronny 2,0m
– zjazdy indywidualne/bramowe z kostki betonowej, obramowane opornikiem. Jeżeli była możliwość odniesienia się do istniejących zjazdów/bram, lokalizacja oraz szerokość zjazdów została do nich dostosowana
– odwodnienie na całej długości jezdni przez wpusty do kanalizacji deszczowej ze zrzutem do rzeki Rządza (przez ul. Szwoleżerów i Napoleońską)
– oświetlenie drogowe z oprawami typu LED na całej długości projektowanej jezdni
– uzbrojenie pasa drogowego przez wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego
Źródło:UMiG Radzymin