Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Kobyłce zatrudni na zastępstwo psychologa terapeutę do prowadzenia terapii indywidualnych i grupowych z uczniami szkoły podstawowej.
Oferta znajduje się w Mazowieckim Banku Ofert Pracy dla Nauczycieli pod numerem 174464.
Liczba godzin 22 (cały etat).
Wymagane kwalifikacje: ukończone studia psychologiczne lub psychologia kliniczna, lub psychologia pracy lub psychoterapia oraz przygotowanie pedagogiczne. Kwalifikacje dające uprawnienia do prowadzenia terapii psychologicznej z dziećmi.
Godziny pracy do ustalenia z dyrektorem szkoły.
Oferty należy składać elektronicznie w formie CV, na adres marzenna.osiecka@zsp2.kobylka.pl lub szkola@zsp2.kobylka.pl
Kontakt telefoniczny: 22 786 10 26.
Więcej informacji z Kobyłki
Kobyłka – Program resortowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2025.
Miasto Kobyłka planuje przystąpić do programu resortowego Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2025. Rozpoczynamy diagnozę
[...]
0 komentarzy
VII Wołomiński Festiwal Teatralny im. Józefa Orwida
Miniona sobota, 16 listopada 2024 r., była dla miłośników teatru niezwykłym przeżyciem. Na scenie Miejskiego Ośrodka Kultury w Kobyłce odbyła się już VII
[...]
0 komentarzy
Kobyłka – wypowiedz się w ankiecie!
Urząd Miasta przeprowadza aktualnie diagnozę potrzeb mieszkańców w zakresie usług społecznych. Usług społecznych nie należy mylić z usługami pomocy społecznej, chodzi tu bowiem
[...]
0 komentarzy
Kobyłka – VIII Sesja Rady Miasta
VIII sesja Rady Miasta Kobyłka odbędzie się w dniu 25 listopada 2024 roku o godzinie 14:30. w trybie stacjonarnym na Sali konferencyjnej Urzędu
[...]
0 komentarzy
Kobyłka wspiera zdrowie psychiczne młodzieży: spotkanie z ekspertem Tomaszem Bilickim
W odpowiedzi na rosnące wyzwania związane ze zdrowiem psychicznym młodzieży Wydział Spraw Społecznych, Sportu i Zdrowia Urzędu Miasta Kobyłka zorganizował specjalne spotkanie dla
[...]
0 komentarzy