Poradnik dla klientów na czas epidemii koronawirusa – komunikat spółki
Sytuacja epidemiologiczna spowodowała, że bardzo wiele instytucji nie prowadzi obecnie bezpośredniej obsługi klienta. Podobnie jest w Wodociągu Mareckim, który nieprzerwanie dostarcza uzdatnioną wodę i odbiera ścieki komunalne. Z uwagi na realizację tych dwóch bardzo ważnych celów społecznych, w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, wprowadziliśmy niezbędne ograniczenia. Nadal jednak pracujemy. Z myślą o klientach przedstawiamy szereg rozwiązań, które pomogą zdalnie załatwić różne sprawy.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Do odwołania nie ma możliwości załatwienia tych spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie spółki. Nie ma także możliwości regulowania płatności w kasie. Prosimy o ich realizację za pośrednictwem bankowości elektronicznej, tradycyjnej lub poczty. Cały czas nasi klienci mogą się z nami kontaktować:
- telefonicznie: centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93
- elektronicznie – adres e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl
Zachęcamy także do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). Można się zapisać do niego bez wychodzenia z domu. Wszelkie szczegółowe informacje dostępne na stronie pod adresem:
https://www.wodociagmarecki.pl/zostalismy-w-domu-siegnijmy-po-ibo
Rozliczenia / windykacja / wyjaśnienia faktur
W sprawach dotyczących rozliczeń finansowych, wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur, windykacji należy kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl .
Podpisywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
Wymagane dokumenty do podpisania umów należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub elektronicznie na adres biuro@wodociagmarecki.pl . Po weryfikacji dokumentów zostanie przygotowana i przesłana Państwu umowa / umowy, które należy podpisać i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.
DZIAŁ TECHNICZNY
- Składanie wniosków oraz wydawanie warunków technicznych o realizacji przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wnioski można przekazywać do spółki drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl albo za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.
Warunki techniczne będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Uzgadnianie dokumentacji projektowej.
Dokumentację do uzgodnienia należy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.
Uwagi do projektów będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Uzgodniona dokumentacja techniczna będzie wysyłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.
- Wnioski o wydanie dzienniczka budowy i wystawianie dzienniczka budowy.
Wnioski o wydanie dzienniczka budowy wraz z zatwierdzoną dokumentacją można przekazywać do spółki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.
Dzienniczki budowy będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Pełnienie nadzoru technicznego w czasie realizacji przyłączy.
Inspektor nadzoru wykonuje nadzór w terenie na dotychczasowych zasadach. Po odbiorze dokumentu, w tym protokół odbioru technicznego przyłącza, są wysyłane do inwestora drogą elektroniczną lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
DZIAŁ INWESTYCJI
Informacja dla mieszkańców czekających na możliwość podłączenia do naszych nowo wybudowanych sieci, w tym do zlokalizowanych na działkach prywatnych przydomowych przepompowni ścieków:
– Z uwagi na ograniczenie czynności PINB praktycznie jedynie do reakcji na katastrofy budowlane (komunikat http://www.bip.powiat-wolominski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2107) Wodociąg Marecki obecnie nie ma możliwości uzyskania pozwoleń na eksploatację tych sieci, a zatem nie jest możliwe wydawanie warunków podłączenia. Będziemy Państwa informować, jak tylko uzyskamy takie pozwolenia.
DZIAŁ MARKETINGU I PROMOCJI
Zapytania dotyczące aktualnych konkursów, realizowanych zadań promocyjnych czy kwestii marketingowych prosimy przesyłać na adres: a.soloninko@wodociagmarecki.pl
DZIAŁ EKSPLOATACJI
Obecnie wstrzymana została wymiana wodomierzy. Prowadzimy dotychczasowe działania serwisowe – usuwamy zatory z sieci kanalizacyjnej i pompowni przydomowych.
POGOTOWIE WODOCIĄGOWE
Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej prosimy zgłaszać całodobowo pod numerem: 606 908 708
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie powinna wpłynąć na zapewnienie ciągłości dostaw wody.
W przypadku wystąpienia lokalnych awarii będziemy dynamicznie reagować w celu jak najszybszego przywracania dostawy usług.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.