Z uwagi na rosnącą liczbę zachorowań w kraju, w trosce o bezpieczeństwo, UM Marki zdecydował się na rozwiązanie, które wdrożyło już część instytucji publicznych. Obsługa interesantów w naszym urzędzie będzie prowadzona wyłącznie telefonicznie i elektronicznie ? do odwołania.
– Podobne rozwiązanie wdrożyły mniejsze miasta (np. Radzymin) jak i te duże (Łódź). W wyjątkowych sytuacjach możliwy będzie bezpośredni kontakt z urzędnikiem (np. w przypadku śmierci osoby bliskiej). Zapewnimy też możliwość składania pism w formie papierowej do specjalnego pojemnika na korespondencję, ustawionego przy wejściu od strony kościoła/parkingu.
Prosimy o sprawdzenie, czy konkretnej sprawy nie można załatwić za pośrednictwem ePUAPu (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej). Prosimy o regulowanie opłat za pośrednictwem np. bankowości elektronicznej. – czytamy na stronie UM MArki
Przypominamy listę telefonów do naszego urzędu:
Centrala (22) 781 10 03
Urząd Stanu Cywilnego ? wew. 800
Wydział Spraw Obywatelskich ? wew. 810, 820, 830
Wydział Podatków i Opłat – wew. 550, 570
Biuro Ewidencji Działalności Gospodarczej i Zezwoleń – wew. 230
Wydział Planowania i Rozwoju – wew. 350
Wydział Gospodarki Nieruchomościami ? wew. 300, 310, 320
Biuro Windykacji i Egzekucji – wew. 540
Wydział Ochrony Środowiska – wew. 700, 720
Wydział Monitoringu Miasta – wew. 940
Wydział Inwestycji i Zarządu Dróg ? wew. 610, 640
Prosimy również o kontaktowanie się z miejskimi jednostkami (OPS, CUW, ZUK) elektronicznie lub telefonicznie. Za utrudnienia przepraszamy.