Czym jest reklama świetlna i co powinieneś o niej wiedzieć?

Czym jest reklama świetlna i co powinieneś o niej wiedzieć?

Powiedzenie, że reklama to swoista dźwignia handlu jest znane niemalże przez każdą osobę, która ma do czynienia ze światem biznesu. Proces wzbudzenia zainteresowania potencjalnego klienta swoimi usługami może być czasochłonny, trudny, a także nierzadko kosztowny, jednak do wygrania jest naprawdę sporo. Współczesny świat reklamy daje przedsiębiorcom ogrom opcji na to, w jaki sposób zareklamować swoją firmę. Za jedną z najpopularniejszych uznaje się przede wszystkim reklamę świetlną. To innowacyjna instalacja, która odznacza się doskonałą widocznością niemalże o każdej porze dnia i nocy; stanowi ona niezwykle ciekawą formę reklamy, zauważalną niemalże z każdej, nawet tej znacznej, odległości. Jest ona efektowna, przyciągając wzrok przechodniów oraz pełniąc funkcję informacyjną – wtedy, gdy na przykład oznaczają wejście do budynku. A to dopiero początek zalet, jakie w sobie skrywają.

Podświetlana konstrukcja jako oryginalna reklama dla Twojej firmy

Reklamy świetlne wykonywane są zazwyczaj ze starannie wyselekcjonowanych materiałów, odpornych na niekorzystne warunki pogodowe. Dzięki temu większość firm decyduje się umieścić je na zewnątrz po to, by przyciągały przechodniów swoimi kolorami i chwytliwym przekazem. Dobrze ulokowana i wykonana reklama świetlna jest w stanie dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, tym samym przyczyniając się do wzrostu rozpoznawalności marki. To, na co warto zwrócić szczególną uwagę podczas wymieniania zalet reklamy świetlnej, to fakt oszczędności. Wbrew pozorom, koszty związane z utrzymaniem omawianej reklamy nie są wcale aż tak wysokie! Największym wydatkiem pozostaje inwestycja w projekt i jego kompleksową realizację. Wykonanie powierzone profesjonalistom skutkuje otrzymaniem wysokiej jakości wyrobu, a sam wydatek jest w stanie zwrócić się szybciej. Reklamy świetlne stanowią swoiste połączenie estetyki wraz z efektywnością. Do najczęściej zamawianych rodzajów reklam świetlnych zaliczają się:

  • podświetlane kasetony → reklamy świetlne w formie dwustronnych tablic, pozwalające na wyeksponowanie grafiki oraz logo firmy we wnętrzach, jak i na zewnątrz budynków;

  • podświetlane pylony → wysokie i podłużne konstrukcje bardzo często montowane są przy głównych arteriach komunikacyjnych, a także w bezpośrednim sąsiedztwie budynków firmowych oraz galerii handlowych; głównym celem tego rodzaju konstrukcji jest prezentacja reklamy w taki sposób, który już z daleka przyciągnie uwagę klienta;

  • podświetlane litery → zazwyczaj wykorzystujące technologię reklam świetlnych LED, stanowią doskonały sposób na to, by wyróżnić swoją markę w przestrzeni publicznej;

  • podświetlane szyldy → montowane na budynkach, prezentujące nazwę oraz logo marki, stanowią rozwiązanie powszechne zwłaszcza w większych miastach.

Takimi konstrukcjami zajmuje się między innymi firma VERACO, projektująca i produkująca reklamy na specjalne zamówienie klientów. Ich wycena przebiega w sposób indywidualny, a pod uwagę brane są między innymi kwestie takie jak rozmiar, kształt czy styl, w jakim ma być utrzymana dana reklama świetlna.

Główne zalety świetlnych reklam montowanych na budynkach

Świetlne reklamy cenione są przez przedsiębiorców z całego świata; wszystko przez szereg zalet, jaki może wyniknąć z zastosowania ich chociażby na budynku firmy. Dotyczą one między innymi kwestii widoczności – reklamy montowane są wysoko na fasadach, przez co stanowią doskonałe narzędzie komunikacji wizualnej. Dzięki temu, że są widoczne z daleka, z łatwością przyciągają uwagę przechodniów, kierowców oraz pasażerów środków komunikacji miejskiej, którzy akurat znajdują się w pobliżu. Reklama świetlna na budynku nierzadko stanowi symbol nowoczesności marki i jej profesjonalizm. Znakomicie buduje pozytywny wizerunek firmy, kojarząc ją z innowacją i jakością. Zastosowanie technologii LED pozwala dziś firmom na tworzenie kreatywnych, a przy tym unikalnych projektów, które znakomicie wpisują się w architekturę budynków. Mimo rozwoju technologii, reklama tradycyjna wciąż odgrywa niezwykle istotną rolę w budowie wizerunku marki – dobrze jest zainwestować w jej przemyślaną, chwytliwą formę.

 

Więcej informacji z Mazowsza

Bilet wycieczkowy KM na Święta Bożego Narodzenia

Bilet wycieczkowy KM na Święta Bożego Narodzenia

Koleje Mazowieckie przedłużają obowiązywanie oferty Bilet Wycieczkowy na okres Świąt Bożego Narodzenia. Oznacza to, że oferta obowiązuje od 24 grudnia 2024 r. (wtorek) [...]
0 komentarzy
Mamy budżet i patronów Mazowsza 2025

Mamy budżet i patronów Mazowsza 2025

Sejmik Mazowsza przyjął budżet województwa na 2025 rok. Ogłosił patronów roku oraz zgodził się na dofinansowanie budowy południowej obwodnicy Ostrołęki. MAZOWSZE MA BUDŻET [...]
0 komentarzy
Czarna, brązowa, a może kolorowa? Oto jak dobrać idealny odcień kurtki skórzanej

Czarna, brązowa, a może kolorowa? Oto jak dobrać idealny odcień kurtki skórzanej

Wybór odcienia kurtki skórzanej to nie tylko kwestia estetyki, ale także funkcjonalności i dopasowania do Twojej garderoby. Czerń to ponadczasowa klasyka, brąz wprowadza [...]
0 komentarzy
Z Mazowsza do Watykanu

Z Mazowsza do Watykanu

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. W instytucjach kultury samorządu Mazowsza tej niecodziennej atmosfery można już doświadczać. Dwa małe dzieła sztuki trafiły właśnie na [...]
0 komentarzy
MAZOWSZE MA – 432 INWESTYCJE W REGIONIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM

MAZOWSZE MA – 432 INWESTYCJE W REGIONIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM

Ponad 430 różnych inwestycji udało się w tym roku zrealizować w regionie warszawskim zachodnim dzięki wsparciu Sejmiku Województwa Mazowieckiego. 485 mln zł władze [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.