Aplikacja 991 Assistant

Aplikacja "Moje Odpady" – nowoczesne narzędzie w służbie mieszkańców Tłuszcza

Oprócz numeru alarmowego 991 PGE umożliwia swoim klientom zgłaszanie awarii poprzez aplikację ?991 Assistant?. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik może jednak ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.

Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z następujących Usług:
? Aktywacja newsletter-a;
? Przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
? Informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
? Informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
? Informacje o zmianach w Aplikacji i/lub Regulaminie
? Inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z Usługami realizowanymi przez Usługodawcę.

Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:
? Przerwy w dostawie energii elektrycznej ? częściowego lub całkowitego braku zasilania
? Oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy.

Usługodawca, zastrzega, iż aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.

W celu uzyskania funkcjonalności wysyłania zgłoszeń użytkownik musi dokonać akceptacji regulaminu oraz RODO a następnie przeprowadzić rejestrację podając poniższe dane:
? e-mail
? nr telefonu

Co pokazuje nam aplikacja (kilka praktycznych wskazówek):
? że mam zasilanie? Tak nie jest ? wejdź w szczegóły swojego zgłoszenia (menu po lewej stronie ? moje zgłoszenia) i potwierdź brak zasilnia. Twoje zgłoszenie zostanie ponownie rozpatrzone.
? Nie ma mojego adresu. Jeżeli wybierasz adres z mapy i nie możesz go zaczytać dodaj go wybierając menu po lewej stronie opcje ?moje adresy? .
? Miga mi ekran ? nie jest udostępniona lokalizacja urządzenia (nie udostępniony GPS).
? Brak możliwości zalogowania się ? nie pobrano kodu aktywacyjnego.
? Różne godziny przywrócenia zasilania ? komunikaty o czasie usunięcia awarii są na bieżąco aktualizowane.

Źródło: Strona internetowa PGE Dystrybucja

 

Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego

Budżet Powiatu Wołomińskiego na 2025 rok

Budżet Powiatu Wołomińskiego na 2025 rok

Tworzenie projektu budżetu dla Powiatu Wołomińskiego na rok 2025 było procesem wymagającym dużego zaangażowania i precyzji. Jak podkreśla starosta Arkadiusz Werelich, prace nad [...]
0 komentarzy

Michał w podróży dookoła świata

Poznajcie Michała „Topisia,” podróżnika, który wyruszył, by przemierzyć świat i odkryć jego niesamowite zakątki. Zaczynając od pracy trenera, Michał postawił na podróżniczą pasję [...]
0 komentarzy
Utrudnienia i zmiany komunikacji przy CH Targówek

Utrudnienia i zmiany komunikacji przy CH Targówek

15-18 listopada zostanie zamknięty fragment od wjazdu do centrum handlowego do Trasy Toruńskiej. Dla kierowców będą objazdy. Autobusy zmienią trasy, pasażerowie pojadą linią [...]
0 komentarzy
Projekt Budżetu 2025 miasta Marki – plan wydatków i priorytety inwestycyjne

Projekt Budżetu 2025 miasta Marki – plan wydatków i priorytety inwestycyjne

Projekt budżetu na 2025 rok dla miasta Marki pokazuje, jak duży nacisk kładziony jest na rozwój edukacji. W nadchodzącym roku aż 198,2 mln [...]
0 komentarzy
Anioł Stróż Ziemi Wołomińskiej – 25 edycja za nami.

Anioł Stróż Ziemi Wołomińskiej – 25 edycja za nami.

Docenianie i wyróżnianie ludzi, którzy swoją ofiarną pracą służą innym, a przez to wskazują na wartości podstawowe jakimi są dążenie do dobra, piękna [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.