Aplikacja 991 Assistant

Podali kod BLIK i stracili pieniądze

Oprócz numeru alarmowego 991 PGE umożliwia swoim klientom zgłaszanie awarii poprzez aplikację ?991 Assistant?. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik może jednak ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.

Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z następujących Usług:
? Aktywacja newsletter-a;
? Przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
? Informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
? Informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
? Informacje o zmianach w Aplikacji i/lub Regulaminie
? Inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z Usługami realizowanymi przez Usługodawcę.

Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:
? Przerwy w dostawie energii elektrycznej ? częściowego lub całkowitego braku zasilania
? Oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy.

Usługodawca, zastrzega, iż aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.

W celu uzyskania funkcjonalności wysyłania zgłoszeń użytkownik musi dokonać akceptacji regulaminu oraz RODO a następnie przeprowadzić rejestrację podając poniższe dane:
? e-mail
? nr telefonu

Co pokazuje nam aplikacja (kilka praktycznych wskazówek):
? że mam zasilanie? Tak nie jest ? wejdź w szczegóły swojego zgłoszenia (menu po lewej stronie ? moje zgłoszenia) i potwierdź brak zasilnia. Twoje zgłoszenie zostanie ponownie rozpatrzone.
? Nie ma mojego adresu. Jeżeli wybierasz adres z mapy i nie możesz go zaczytać dodaj go wybierając menu po lewej stronie opcje ?moje adresy? .
? Miga mi ekran ? nie jest udostępniona lokalizacja urządzenia (nie udostępniony GPS).
? Brak możliwości zalogowania się ? nie pobrano kodu aktywacyjnego.
? Różne godziny przywrócenia zasilania ? komunikaty o czasie usunięcia awarii są na bieżąco aktualizowane.

Źródło: Strona internetowa PGE Dystrybucja

 

Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego

To jest i będzie kadencja współpracy i dialogu

O spotkania w jednostkach organizacyjnych powiatu, rozmowy z burmistrzami i wójtami powiatu wołomińskiego oraz o kierunki działań mające poprawić bezpieczeństwo mieszkańców powiatu wołomińskiego [...]
0 komentarzy
Potężna kraksa na DW 634

Potężna kraksa na DW 634

19 lipca na drodze wojewódzkiej nr 634 w Lipce doszło do zderzenia 3 samochodów. W wyniku zdarzenia nikt nie ucierpiał – zapewnia rzecznik [...]
0 komentarzy
Karambol na 7 samochodów na trasie S8

Karambol na 7 samochodów na trasie S8

Zderzenie aż siedmiu samochodów miało miejsce w Emilianowie na trasie S8 19 lipca po południu. Na miejscu pojawiło się kilka zastępów straży pożarnej, [...]
0 komentarzy
Planowane wyłączenia prądu w Powiecie Wołomińskim

Planowane wyłączenia prądu w Powiecie Wołomińskim

W dniach od 23 do 31 lipca planowane są przerwy w dostawie energii elektrycznej na terenie Powiatu Wołomińskiego. Obszar Data rozpoczęcia Data zakończenie [...]
0 komentarzy
Policyjna mapa wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym – Wakacje 2024

Policyjna mapa wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym – Wakacje 2024

W ciągu ostatniej doby w wypadkach drogowych zginęło 5 osób. Od początku wakacji ofiar śmiertelnych na drogach naszego kraju było 156. Policja prezentuje [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.