Podobno nie ma brzydkich mieszkań, są tylko mieszkania zaniedbane. Jak sprawić, aby nasze, nie do końca zadbane mieszkanie czy dom, szybko znalazły nabywcę? Istnieją sposoby na stworzenie atrakcyjnej oferty i wypromowanie każdej, nawet najbardziej ?zapuszczonej? nieruchomości. Te działania nazywają się Home Standing.
Na rynku obrotu nieruchomościami, to określenie robi wręcz furorę. Zabiegi te wyznaczają standardy sprzedaży nieruchomości. W gąszczu ofert nieruchomości dostępnych na rynku, najszybciej sprzedają się te, które przeszły lifting. Mieszkanie, które dzięki pomocy profesjonalnego doradcy od nieruchomości przeszło zabiegi Home Standing, sprzeda się dużo szybciej, niż takie, które reklamujemy sami. Home Standing, to określenie działań marketingowych, które mają na celu takie zaprezentowanie nieruchomości, aby było ono jak najbardziej atrakcyjne dla potencjalnego kupca. Pierwsze wrażenie klienta ma ogromne znaczenie. Warto zadbać, aby przy pomocy oświetlenia, kolorów, zapachów to pierwsze wrażenie było dla klienta nie zapomniane. Zapach, to element niedoceniany w marketingu. Stosowanie ciekawego, zmysłowego zapachu wywoła u klienta niezatarte wspomnienia. Nasza nieruchomość będzie sprawiała niezwykłe wrażenie również dzięki odpowiedniej grze światła i kolorów.
Home standing to metoda marketingowa, która dzięki niewielkim kosztom, jest niesamowicie skuteczna, dlatego techniki jej stosowania są bardzo rozbudowane. Jak twierdzą specjaliści, odpowiednia stylizacja wnętrz pozwala sprzedać nieruchomość nie tylko w czasach wzrostu gospodarczego, ale również, kiedy kryzys doskwiera na rynku nieruchomości. Zadaniem działania Home Standingu jest depersonalizacja pomieszczeń nieruchomości, w taki sposób, że już po krótkiej chwili kupujący jest przekonany, że jest to lokal właśnie specjalnie stworzony dla niego. Specjaliści znają sztuczki, aby sprawić, że lokal będzie wydawał się o wiele bardziej atrakcyjny, niż jest w rzeczywistości. Wśród powszechnych praktyk wyróżnić można: dokładne wysprzątanie pomieszczeń; usunięcie wszystkich zbędnych drobiazgów, ze szczególnym uwzględnieniem kuchni i łazienki; drobny poczęstunek dla odwiedzającego nas klienta; zawieszenie ciekawych zdjęć na ścianach oraz oczywiście błogi, zmysłowy zapach, roznoszący się we wnętrzu naszego domu lub mieszkania.
Samo przygotowanie nieruchomości to nie wszystko. Aby skusić klienta do odwiedzenia naszej nieruchomości potrzebne jest profesjonalne, wyróżniające się ogłoszenie, które ma skusić potencjalnego nabywcę. W sporządzeniu takiej oferty pomogą nam specjaliści z branży nieruchomości.