16 lutego rozpoczyna się dostarczanie decyzji podatkowych na 2024 r. do mieszkańców. Jak co roku, zajmą się tym pracownicy Urzędu Miasta Marki. Z finansowego punktu widzenia jest to znacznie tańsze rozwiązanie oraz korzystniejsze dla budżetu niż skorzystanie z pośrednictwa operatora pocztowego.
Każdy z naszych pracowników, który zapuka do Państwa drzwi, będzie wyposażony w identyfikator. Jeśli nie zastaniemy Państwa w domu, zostawimy awizo. Decyzja zostanie złożona na okres 14 dni w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Marki (Al. Piłsudskiego 95) – pokój nr 13. Po 7 dniach od pozostawienia awizo, pracownik ponownie będzie próbował doręczyć decyzję bezpośrednio do Państwa.
Tu ważna uwaga – nasi pracownicy będą dystrybuować decyzje również w godzinach popołudniowych oraz w soboty. Z góry dziękujemy za ich życzliwe przyjęcie. Decyzje podatkowe będą dystrybuowane do 6 marca. Do miejsc, do których nie dotrą nasi pracownicy, będą one dostarczone przez operatora pocztowego.
Oprócz decyzji podatkowej w pakiecie znajdziecie Państwo ulotkę, zachęcającą do wskazania adresu mareckiego w zeznaniu rocznym PIT. To bezkosztowy dla podatnika sposób na to, by część jego podatku, płaconego państwu, trafiła do miejsca, w którym faktycznie mieszka. Dzięki temu możemy finansować inwestycje, edukacje dzieci i młodzieży czy transport publiczny (m.in. pierwszą strefę biletową). – informuje UM Marki