W Tłuszczu 14 grudnia otwarty zostanie pierwszy sklep sieci dyskontów Netto. Nowo powstała placówka zlokalizowana jest przy ulicy Stefana Batorego 15, a na przybyłych w dniu otwarcia czekać będzie szereg atrakcji oraz wyjątkowe promocje. W ofercie sieci znajdują się m.in. artykuły spożywcze, pet food, kosmetyki i chemia oraz bogata propozycja non-food z jakościowymi produktami do domu i ogrodu.
Wydarzenie związane z otwarciem nowego sklepu Netto rozpocznie się 14 grudnia o godzinie 7:00. Mieszkańcy Tłuszcza i okolic będą mogli spróbować świeżo mielonej kawy, a następnie zapoznać się z ofertą oraz akcjami promocyjnymi.
Sama placówka zlokalizowana przy ul. Stefana Batorego to łącznie około 1400 mkw., z czego blisko 800 mkw. stanowi powierzchnia sprzedażowa. Do użytku zmotoryzowanych klientów sieć Netto odda duży parking na 41 miejsc. Budynek został także przystosowany do instalacji paneli fotowoltaicznych – zielona energia, która w przyszłym roku zacznie zasilać sklep wpłynie na redukcję emisji CO2 w ramach operacji własnych Netto Polska.
Wyjątkowy styl Netto – przestronnie i wygodnie
Nowy sklep Netto w Tłuszczu powstał w formacie 3.0 zgodnie ze skandynawskim stylem. Charakteryzuje się on rozwiązaniami wpływającymi na poczucie komfortu. Gwarantują go m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie wykorzystujące zaawansowany system sterowania. Pozwala on na dostosowanie natężenia światła do rzeczywistych potrzeb, a co za tym idzie, wpływa na obniżenie zużycia energii w sklepie.
– Cieszymy się, że możemy zaprezentować ofertę Netto klientom w Tłuszczu. Zależało nam na tym, aby nowa placówka nie tylko zaopatrywała naszych nowych sąsiadów w smaczne i jakościowe produkty każdego dnia, ale także wychodziła naprzeciw wyzwaniom środowiskowym. Stąd zastosowanie rozwiązań, które pozwolą ten cel realizować – podkreśla PR Manager Netto Polska Patrycja Kamińska.
Netto 3.0 wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów nie tylko poprzez wygodne, szerokie alejki i czytelne oznaczenia, ale także dzięki bogatej ofercie, na czele ze świeżymi warzywami i owocami w ramach „Z Zieleniaka”. Utworzona została także strefa bake off, która pozwoli na oferowanie jeszcze ciepłego, odpieczonych na miejscu bułek, chlebów i słonych przekąsek. Dla osób szukających produktów bez glutenu, laktozy czy cukru oddana zostanie do użytku znana z innych placówek Netto Półka Zdrowia, czyli „lekko, zdrowo i niedrogo”.
Oferta na otwarcie – duże promocje oraz 1+1
Premiera sklepu Netto zawsze wiąże się z atrakcyjną ofertą handlową dla klientów odwiedzających nową placówkę. Nie inaczej będzie w Tłuszczu, gdyż od 14 grudnia na przybyłych czekać będą m.in. banany w cenie 2,99 PLN/kg tańsze o 57%, ćwiartki z kurczaka w cenie 5,99 PLN/kg oraz pomidory daktylowe w cenie 5,99 PLN/opak. 250 g. Rodzice z Tłuszczu i okolic będą mogli zaopatrzyć się w pieluchy Hello Sensitive w ramach promocji 1+1 gratis w cenie od 15,39 PLN/opak. do 31,89 PLN/opak. W tej ofercie znajdą się także ręczniki papierowe Samelle w cenie 12,99PLN/szt. W ramach specjalnej oferty dostępna będzie także bogata oferta artykułów RTV i AGD, w tym m.in. gofrownica LAFE w cenie 80 PLN, lokówko-suszarka Remington z trzema końcówkami w komplecie w cenie 50 PLN, a także głośnik bezprzewodowy Bluetooth z pojemną baterią oraz czytnikiem kart micro-SD w cenie 60 PLN.
Godziny otwarcia nowego sklepu:
Poniedziałek – Czwartek: 06:00 – 22:00
Piątek – Sobota: 06:00 – 22:00
Niedziela handlowa: 07:00 – 21:00
O Netto Polska:
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Więcej o ofercie na stronie www.netto.pl oraz w gazetkach reklamowych sieci www.netto.pl/gazetka-netto/.