Co czwarty klient Wodociągu Mareckiego korzysta z wygodnego e-rozwiązania. Miejskie przedsiębiorstwo wodociągowe zachęca do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO).
W ubiegłym tygodniu firma poinformowała, że po takie narzędzie sięga już 3700 abonentów. To 20-25 proc. klientów Wodociągu Mareckiego.
Nasi klienci mają do dyspozycji wygodne narzędzie komunikacji z wodociągiem, a my chronimy środowisko zużywając mniej kopert i papieru na faktury – czytamy na stronie Wodociągu Mareckiego.
Osoby, wykorzystujące IBO:
- otrzymują faktury w formie elektronicznej (powiadomienie jest wysyłane do klienta w ciągu 24 h od jej wystawienia)
- mogą sprawdzić historię wskazań wodomierza głównego i podlicznika
- mogą przekazać ich odczyty
IBO ma też jeszcze jedną ogromną zaletę. Dzięki niemu szybko znajdziecie dane o zużyciu wody, potrzebne do złożenia deklaracji odpadowej. Kolejna tura składania deklaracji już za pasem, bo na początku 2023 r! Dzięki IBO będziecie mogli pobrać zbiorczą informację o zużyciu wody, gdzie znajdziecie wszelkie niezbędne dane! –
Jak stworzyć konto w IBO?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do WM,
Uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
Przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego – można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, wysłać skan lub zdjęcie ( a.ablewski@wodociagmarecki.pl ), przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
„Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO – informuje Wodociąg Marecki.