Nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim

Nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim

Zarząd Powiatu Wołomińskiego ogłasza nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim.

Zadania Rady:

  1. opiniowanie projektów strategii rozwoju;
  2. opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych,
    o której mowa w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz współpracy
    z organizacjami i podmiotami, w tym programów współpracy;
  3. wyrażanie opinii w sprawach dotyczących funkcjonowania organizacji oraz podmiotów;
  4. udzielanie pomocy i wyrażanie opinii w przypadku sporów między organami administracji publicznej a organizacjami oraz podmiotami;
  5. wyrażanie opinii w sprawach dotyczących zadań publicznych, w tym zlecenia tych zadań do realizacji przez organizacje oraz podmioty oraz w sprawach rekomendowanych standardów realizacji zadań publicznych.

Kandydatów do pracy w Powiatowej Radzie Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim mogą zgłaszać organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność na terenie powiatu wołomińskiego. Jedna organizacja, może zgłosić jednego kandydata.

Zgłoszenie* zawierające:

  1. dane podmiotu zgłaszającego kandydata;
  2. dane kandydata;
  3. krótki opis rodzaju i zakresu działalności podmiotu zgłaszającego kandydata;
  4. informację prezentującą kandydata, określającą kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie oraz udział w pracach Rady;
  6. zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych,

należy złożyć w jednym z niżej wskazanych sposobów:

          1. osobiście w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3,
            w godzinach: poniedziałek 9:00 – 17:00, wtorek – czwartek 8:00 – 16:00, piątek 8.00 – 15.00 lub za pośrednictwem WRZUTNI ustawionej przed wejściem A do budynku Starostwa, dostępnej przez całą dobę;
          2. drogą elektroniczną – opatrzone podpisem elektronicznym:
            • za pośrednictwem e-PUAP lub
            • na adres e-mail: kancelaria@powiat-wolominski.pl;
          3. za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres:

Starostwo Powiatowe w Wołominie – ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin,

w terminie do dnia 14 października 2022 r. (liczy się data wpływu do siedziby Starostwa).

W skład Rady wchodzi 8 członków, w tym 4 przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy. W przypadku zgłoszenia przez organizacje większej liczby kandydatów, członkowie Rady zostaną wyłonieni w drodze losowania.

 

Pytania dot. działalności Rady należy kierować do Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa za pośrednictwem internetu: wso@powiat-wolominski.pl, telefonicznie: (22) 346-11-04 lub osobiście: siedziba Starostwa – przyziemie wejście B, pokój nr 112.

* Formularz zgłoszenia kandydata można pobrać ze strony https://samorzad.gov.pl/web/powiat-wolominski (zakładka Co robimy – Rada Działalności Pożytku Publicznego) lub z Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa pokój nr 011 lub 012.

Materiały

Formularz​_zgłoszenia​_kandydata​_RDPP
Formularz​_zgłoszenia​_kandydata​_RDPP.docx 0.02MB

 

Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego

Planowane wyłączenia prądu

Planowane wyłączenia prądu w Powiecie Wołomińskim

W dniach od  25 do 28 listopada planowane są przerwy w dostawie energii elektrycznej na terenie Powiatu Wołomińskiego. Obszar Data rozpoczęcia Data zakończenie [...]
0 komentarzy
Pożar budynku w Nowych Załubicach

Pożar budynku w Nowych Załubicach

21 listopada 2024r. po godzinie 20:00 do Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Wołominie wpłynęło zgłoszenie o pożarze budynku mieszkalnego w miejscowości Nowe [...]
0 komentarzy
Marki - piątkowe zdarzenie w SP2 - informacja dyrektor szkoły

Bezpieczeństwo w szkołach – jak zapobiegać tragediom?

Niepokojące wydarzenie, które miało miejsce w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach, wywołało szeroką dyskusję na temat bezpieczeństwa dzieci w placówkach edukacyjnych. Incydent, [...]
0 komentarzy
Marki - piątkowe zdarzenie w SP2 - informacja dyrektor szkoły

Marki – piątkowe zdarzenie w SP2 – informacja dyrektor szkoły

W związku z różnymi relacjami pojawiającymi się w przestrzeni publicznej, dotyczącymi zdarzenia w szkolnej świetlicy, UM Marki przekazuje informację ze strony dyrektor Szkoły [...]
0 komentarzy

82-latek jechał pod prąd DW 629. Doprowadził do koszmarnego wypadku.

W środę 20 listopada w godzinach popołudniowych w miejscowości Cegielnia doszło do zderzenia dwóch pojazdów osobowych. Zdarzenie wymagało natychmiastowej interwencji, a na miejsce [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.