Urząd Miasta Zielonka poszukuje kandydatów na stanowisko Głównego Specjalisty oraz Podinspektora/Inspektora w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu. Aplikacje można składać do 23 sierpnia br. do godziny 17:00.
Wymagane kwalifikacje na stanowisko Głównego Specjalisty w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu.
Pełna streść ogłoszenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej (KLIK)
Czego wymagamy?
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie ? wyższe techniczne (studia minimum pierwszego stopnia) w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (np. budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, drogownictwo). Minimum 8-letni staż pracy, w tym min. 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub innej instytucji przy realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych ze środków publicznych lub w okresie co najmniej 5 lat prowadziła działalność gospodarczą związaną z budową dróg, budową budynków, budową instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- posiada doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów;
- posiada umiejętności pracy w programach komputerowych WORD, EXCEL
- zna zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych;
- zna przepisy prawne w zakresie realizowanych zadań oraz posiada umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania, w szczególności:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ? prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333);
- Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
- rozporządzenia związane z procesem inwestycyjnym, warunkami
- technicznych wykonywania robót budowlanych, zasad kosztorysowania.
Wymagania dodatkowe:
- mile widzialne uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej;
- radzenie sobie z presją czasu oraz z trudnymi sytuacjami, odporność na stres; efektywne gospodarowanie czasem;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- zaangażowanie w realizowane zadania, dokładność i sumienność;
- samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- kultura osobista, życzliwość w kontaktach z interesantem, wykonawcą, umiejętność dochowania tajemnicy służbowej.
Jaki jest zakres obowiązków na stanowisku?
- przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego związanego z realizowanymi przez Wydział zadaniami na wszystkich jego etapach, w tym m.in.:
- przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentacji w celu wyłonienia wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych (m.in. wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, szacowania wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów);
- udział w pracach komisji przetargowych;
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych;
- sprawdzanie wpływającej dokumentacji technicznej pod względem kompletności, zgodności z zamówieniem i obowiązującymi przepisami oraz ich odbiór;
- przygotowanie i załatwianie niezbędnych do prowadzenia inwestycji dokumentów, w szczególności pozwoleń na budowę i użytkowanie oraz zgłoszeń;
- organizowanie i udział w komisjach (radach technicznych) w trakcie projektowania, po wykonaniu projektów oraz w trakcie realizacji inwestycji;
- wprowadzenie wykonawcy na budowę, nadzór nad realizacją, odbiór inwestycji, sporządzanie protokołów z tych czynności;
- uczestnictwo w nadzorach i spotkaniach koordynacyjnych z udziałem kierownictwa budowy i inspektorów nadzoru robót budowlanych oraz bieżąca kontrola rozliczenia robót;
- prowadzenie rejestru pism dotyczących przydzielonych inwestycji i spraw wydziału;
- nadzorowanie nad realizowanymi zadaniami przez pracowników wydziału;
- rozliczanie końcowe prowadzonych inwestycji wraz z wystawieniem dowodu OT;
- sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji;
- nadzór oraz bieżąca kontrola wydatków na przydzielone inwestycje, przygotowywanie propozycji zmian i aktualizacji umów oraz budżetu;
- rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji;
- przygotowanie informacji i ich aktualizacja do Biuletynu informacji Publicznej (http://www.bip.zielonka.pl) oraz miejskiej strony internetowej (www.zielonka.pl);
- nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
- przygotowywanie danych technicznych dotyczących realizacji inwestycji do wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych.
Warunki pracy:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w: Urząd Miasta Zielonka Wydział Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, III piętro
- Praca odbywa się w następującym systemie czasu pracy: w godzinach pracy Urzędu Miasta Zielonka, tj.: poniedziałek: 8:00-17:00; wtorek-czwartek: 8:00-16:00; piątek: 8:00-15:00
- Wymagany kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami, wykonawcami.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h/dobę, z użyciem nowoczesnych urządzeń techniki biurowej oraz specjalistycznych programów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej podpisany własnoręcznie.
- List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, studiów wyższych).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1282 z poźn. zm.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach(kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach). Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Zielonka,
05-220 Zielonka, ul. Lipowa 5 lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ?nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny Specjalista w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu? w siedzibie Urzędu Miasta Zielonka (Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 1) w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. (poniedziałek) do godz. 17.00.
Oferty, które wpłyną w powyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zielonka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Lipowej 5.
Wymagane kwalifikacje na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie ? średnie techniczne/ wyższe techniczne (studia minimum pierwszego stopnia) w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (np. administracja, budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, drogownictwo, geodezja i kartografia).
- Minimum 3-letni staż pracy, w tym min. 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub innej instytucji przy realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych ze środków publicznych lub w okresie co najmniej 3 lat prowadził działalność gospodarczą związaną z budową dróg, budową budynków, budową instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- posiada doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów;
- posiada umiejętności pracy w programach komputerowych WORD, EXCEL;
- zna zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych;
- zna przepisy prawne w zakresie realizowanych zadań oraz posiada umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania, w szczególności:
– ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ? prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333);
– Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
– rozporządzenia związane z procesem inwestycyjnym, warunkami technicznych wykonywania robót budowlanych, zasad kosztorysowania.
Wymagania dodatkowe:
- mile widzialne uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej;
- radzenie sobie z presją czasu oraz z trudnymi sytuacjami, odporność na stres;
- efektywne gospodarowanie czasem;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- zaangażowanie w realizowane zadania, dokładność i sumienność;
- samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- kultura osobista, życzliwość w kontaktach z interesantem, wykonawcą,
- umiejętność dochowania tajemnicy służbowej.
Jaki jest zakres obowiązków na stanowisku?
- przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego związanego z realizowanymi przez Wydział zadaniami na wszystkich jego etapach, w tym m.in.:
- przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentacji w celu wyłonienia wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych (m.in. wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, szacowania wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów);
- udział w pracach komisji przetargowych;
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych;
- sprawdzanie wpływającej dokumentacji technicznej pod względem kompletności, zgodności z zamówieniem i obowiązującymi przepisami oraz ich odbiór;
- przygotowanie i załatwianie niezbędnych do prowadzenia inwestycji dokumentów, w szczególności pozwoleń na budowę i użytkowanie oraz zgłoszeń;
- organizowanie i udział w komisjach (radach technicznych) w trakcie projektowania, po wykonaniu projektów oraz w trakcie realizacji inwestycji;
- wprowadzenie wykonawcy na budowę, nadzór nad realizacją, odbiór inwestycji, sporządzanie protokołów z tych czynności;
- uczestnictwo w nadzorach i spotkaniach koordynacyjnych z udziałem kierownictwa budowy i inspektorów nadzoru robót budowlanych oraz bieżąca kontrola rozliczenia robót;
- prowadzenie rejestru pism dotyczących przydzielonych inwestycji i spraw wydziału;
- nadzorowanie nad realizowanymi zadaniami przez pracowników wydziału;
- rozliczanie końcowe prowadzonych inwestycji wraz z wystawieniem dowodu OT;
- sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji;
- nadzór oraz bieżąca kontrola wydatków na przydzielone inwestycje, przygotowywanie propozycji zmian i aktualizacji umów oraz budżetu;
- rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji;
- przygotowanie informacji i ich aktualizacja do Biuletynu informacji Publicznej (http://www.bip.zielonka.pl) oraz miejskiej strony internetowej (www.zielonka.pl);
- nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne);
- przygotowywanie danych technicznych dotyczących realizacji inwestycji do wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych.
Warunki pracy:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w: Urząd Miasta Zielonka Wydział Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, III piętro
- Praca odbywa się w następującym systemie czasu pracy: w godzinach pracy Urzędu Miasta Zielonka, tj.: poniedziałek: 8:00-17:00; wtorek-czwartek: 8:00-16:00; piątek: 8:00-15:00
- Wymagany kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami, wykonawcami.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h/dobę, z użyciem nowoczesnych urządzeń techniki biurowej oraz specjalistycznych programów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej podpisany własnoręcznie.
- List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, studiów wyższych).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1282 z poźn. zm.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach(kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach). Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Zielonka,
05-220 Zielonka, ul. Lipowa 5 lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ?nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor/Inspektor w Wydziale Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu? w siedzibie Urzędu Miasta Zielonka (Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 1) w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. (poniedziałek) do godz. 17.00.
Oferty, które wpłyną w powyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.zielonka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Lipowej 5.