UM Kobyłka ogłosił konkurs ofert dotyczący wykonania robót budowlano-wykończeniowo-adaptacyjnych w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto Kobyłka reprezentowane przez Panią Edytę Zbieć ? Burmistrza Miasta Kobyłka
ul. Wołomińska 1
05-230 Kobyłka
tel. (022) 760 70 45, fax (022) 760 70 55
NIP: 125-133-23-90, REGON: 013269663
II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT
Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie ? art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ? szacunkowa wartość netto zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – wykończeniowo – adaptacyjnych w celu przystosowania lokalu w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce na nową siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej. Szczegółowy zakres robót należy określić po wizji lokalnej oraz na podstawie dokumentacji adaptacyjnej dostępnej w siedzibie zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy określający cały zakres robót.
IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą między innymi;
– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia wc damski/niepełnosprawny (płytki ceramiczne, zabudowa stelaża z miską ustępową, oświetlenie, poręcze i uchwyty ścienne, podłogowe, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące bez białego montażu);
– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia wc męski (płytki ceramiczne, zabudowa stelaża z miską ustępową, pisuar, oświetlenie, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące bez białego montażu);
– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia porządkowego (płytki ceramiczne, myjka stalowa, oświetlenie, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące);
– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia: socjalne, szatnia dla personelu, serwerownia, zaplecze dostaw, (płytki ceramiczne wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące);
– pozostałe pomieszczenia biblioteczne ? roboty budowlane wykończeniowe: wyrównanie i malowanie ścian
– montaż drzwi wewnętrznych: wc damski/niepełnosprawny, wc męski, wc personelu, pomieszczenie porządkowe
– montaż parapetów z płyt kamienia sztucznego dł. 90cm i 150cm (należy sprawdzić wymiary w naturze) ? 20 sztuk
– inne roboty niezbędne do wykonania zadania określone przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym po przeprowadzeniu wizji lokalnej
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania o których mowa w pkt. III ppk.? do dnia 25 czerwca 2019 r.
VI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
- Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być w szczególności powierzenie zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia (dodatkowe roboty budowlano – wykończeniowe np. niezbędne do dokonania odbioru przez SANEPID nie ujętych w kosztorysie ofertowym itp.) Wartość zamówień uzupełniających będzie ustalana indywidualnie z proporcjonalnie do wielkości zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą,
że spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki tj.:
- Posiadają doświadczenie realizacji prac objętych zamówieniem. Wykonawca przedstawi referencje na minimum 2 roboty budowlane w zakresie robót wykończeniowych o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda w budynkach użyteczności publicznej;
- Dysponują zasobami ekonomicznymi, organizacyjnymi i osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci, z którego doświadczenia korzysta Wykonawca uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia i solidarnie odpowiadał wraz z Wykonawcą za jego wykonanie.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ?spełnia ? nie spełnia? w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
VIII. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW
- Spełnienie warunku opisanego w pkt VII Wykonawca udokumentuje wypełniając tabelę zgodną ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi potwierdzające spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (VII.1.) zostały wykonane należycie (np. referencje itp.) w formie kopii poświadczonych ?za zgodność z oryginałem?). Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie musi jednoznacznie wynikać, że usługi zostały wykonane należycie i terminowo.
- Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył oryginał Oświadczenia podmiotu trzeciego o udostępnieniu wiedzy, w treści którego zostaną zawarte zapisy, o których mowa w pkt. VII ppkt 2.
- Zamawiający informuje, że Wykonawcy nie spełniający podmiotowych warunków zostaną wykluczeni (po jednokrotnym wezwaniu o uzupełnienie), zaś oferty niespełniające wymogów niniejszego konkursu zostaną odrzucone.
IX. OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzorów.
1. Kryterium ? Cena (C) – 70 %:
C = Cn / Cob * 70,00% * 100
gdzie: C – liczba punktów przyznanych w kryterium cena
Cn – najniższa oferowana cena brutto
Cob – cena brutto w ofercie badanej
2. Kryterium – Termin wykonania zamówienia (T)- 30%
Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” będą liczone w następujący sposób:
termin wykonania zamówienia do 11 czerwca 2019 r. – 30 pkt;
termin wykonania zamówienia do 18 czerwca 2019 r.- 15 pkt;
termin wykonania zamówienia do 25 czerwca 2019 r.- 0 pkt;
Łączna liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wzoru:
P = C + T
gdzie:
P
łączna liczba punktów badanej oferty
C, T
punktacja badanej oferty w danym kryterium
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty lub kuriera na adres: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka ul. Wołomińska 1 lub też dostarczona osobiście do kancelarii Urzędu Miasta Kobyłka, do dnia 10 maja 2019 r. do godz. 13:00.
- Oferty złożone po upływie terminu podanego powyżej nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2019r. o godzinie 13.15, pok. nr 1 (Sala Konferencyjna), Urząd Miasta Kobyłka.
XI. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ?Oferta ? wykonanie robót budowlano – wykończeniowo – adaptacyjnych w celu przystosowania lokalu w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce na nową siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej :
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
- Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.
XII. INFORMACJE DODATKOWE
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad i błędów w zrealizowanych robotach będących przedmiotem zamówienia Wykonawca uwzględni uwagi i poprawi przedmiot zamówienia w ramach wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie. Cena w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wszelkie zapytania odnośnie oferty można kierować pod nr tel. 22 760 70 91 i 22 760 70 92
- Informacja o rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Kobyłka oraz wysłana do Wykonawców biorących udział w postepowaniu.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania i nieudzielenia zamówienia, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
XIII. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 ? Formularz oferty,
Załącznik nr 2 ? Projekt umowy,
Załącznik nr 3 ? Wzór tabeli dokumentującej doświadczenie Wykonawcy