8 LAT SKOK W WOŁOMINIE

6 września 2007 r. upłynęło 8 lat od momentu, kiedy to SKOK w Wołominie wykonał pierwszą operację kasową, od dnia rozpoczęcia działalności statutowej? W tym czasie rozwój Kasy charakteryzował się niespotykaną dynamiką, z najmłodszej w ruchu spółdzielczych kas instytucji wołomińska Kasa wyrosła na liczącą się instytucję finansową, obecnie, wg corocznego rankingu SKOK-ów, publikowanego na łamach Rzeczpospolitej plasuje się na 8 pozycji.

 

W ciągu 8 lat działalności Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa w Wołominie charakteryzowała się niezwykła dynamiką rozwoju. W 1999 roku zaczynała swoją działalność praktycznie od zera ? 1 placówka, 2 pracowników i aktywa wynoszące niewiele ponad tysiąc złotych . Obecnie Kasa prowadzi działalność w 45 oddziałach położonych na terenie 4 województw, tj. mazowieckiego, łódzkiego, lubelskiego i podlaskiego, zatrudnia ponad 140 osób, aktywa Kasy wynoszą blisko170 milionów złotych, a z oferty Kasy skorzystało dotychczas ponad 30 000 Klientów.

 

Działamy w jak najlepiej pojmowanym, dobrym interesie Klientów. Nasze produkty kierujemy do wszystkich potrzebujących, służąc pomocą również mniej zamożnym. Nie dzieląc ludzi na gorszych i lepszych zdobyliśmy ich zaufanie, które procentuje społecznym zadowoleniem i dalszą ekspansją Kasy ? podkreśla Mariusz Gazda ? Prezes Zarządu SKOK w Wołominie.

Dbałość o Klienta ma swoje odzwierciedlenie w ofercie produktowej Kasy. SKOK w Wołominie oferuje wysokooprocentowany (nawet do 5,55%) rachunek osobisty ROR, przy czym Kasa nie pobiera opłat za prowadzenie ww. rachunku i zlecenia stałe, łatwo dostępne pożyczki gotówkowe i rachunki bieżące ?Tandem? dla osób prowadzących działalność gospodarczą w formie jednoosobowej lub spółki cywilnej.

Warto również wspomnieć o atrakcyjnej ofercie depozytowej Kasy, w której oprocentowanie lokat sięga nawet 7% w skali roku.

 

Od 2004 roku SKOK w Wołominie posiada Certyfikat Jakości ISO 9001:2001. Troska o utrzymanie wysokiego standardu jakości wykonywanych usług, zgodność działalności z przepisami prawa oraz ciągłe doskonalenie organizacji sprawiają, że z roku na rok do SKOK-u w Wołominie zapisuje się kilka tysięcy nowych Członków.

Pracownicy Kasy wierzą, że Klientów można pozyskać poprzez ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferowanych produktów do potrzeb Klienta, tak, aby uzyskać Jego zadowolenie.

W tym celu kadra pracownicza stale podnosi swoje kwalifikacje, poznaje potrzeby i oczekiwania Klientów poprzez systematyczne badanie satysfakcji i zadowolenia Klienta w formie ankiet, rozmów z Klientami, wysłuchiwanie Ich opinii itp.

Wysokie kwalifikacje i kompetencje naszej kadry to jedyny gwarant zadowolenia Klienta, bez którego SKOK nie miałby racji bytu. Dlatego kładziemy szczególny nacisk na realizację polityki jakościowej, łącząc doświadczenie starszych z ambicją i świeżym spojrzeniem młodych pracowników ? mówi Mariusz Gazda.

Dotychczasową projakościową działalność Kasy potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. dwukrotny tytuł Mazowieckiej Firmy Roku (2004 i 2005 r.) czy też Gepard Biznesu dla Najdynamiczniejszej SKOK otrzymany w 2006 r. W roku bieżącym Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa uzyskała nominację do tytułu Jakość Roku 2007. I oby tak dalej bo SKOK jest dobry dla Polaków.