Na podstawie § 4 Statutu Ząbkowskiej Rady Seniorów stanowiącej załącznik do uchwały Rady Miasta Ząbki nr XCIII/872/2024 z dnia 27 marca 2024 roku Burmistrz Miasta Ząbki Małgorzata Zyśk ogłasza nabór na członków Ząbkowskiej Rady Seniorów.
Zgodnie ze Statutem Ząbkowskiej Rady Seniorów na członków Ząbkowskiej Rady Seniorów zgłoszeń mogą dokonywać organizacje pozarządowe z terenu miasta Ząbki, które działają na rzecz środowiska osób starszych, kluby seniora, uniwersytety trzeciego wieku i uniwersytety otwarte. Każdy podmiot, o którym mowa w ust. 3, może wybrać najwyżej 3 kandydatów do Rady Seniorów.
W skład Rady Seniorów mogą wejść osoby, które ukończyły 60 rok życia oraz udzieliły zgody na powołanie do Ząbkowskiej Rady Seniorów, oświadczenie o zapoznaniu się z jej statutem oraz klauzulą informacyjną RODO. Członkowie Rady Seniorów pełnią swoją funkcję społecznie – nie pobierają wynagrodzenia i żadnej opłaty za udział w pracach Rady Seniorów i inne działania na rzecz seniorów.
Zgłoszeń dokonują uprawnione podmioty zgodnie ze statutową reprezentacją danego podmiotu na formularzu (załącznik) w terminie do 15 kwietnia 2025 r:
- w Biurze Obsługi Interesanta (BOI) w Urzędzie Miasta Ząbki przy ul. Wojska Polskiego 10
- pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta w Ząbkach
- pocztą elektroniczną na adres: promocja@zabki.pl
- ePUAP
Zgłoszenia dokonane po upływie terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Ząbki. Szczegółowych wyjaśnień i informacji udziela Jakub Biesiada Referat Promocji Kultury, Sportu i Mediów pod numerem 22 5109793 i adresem e-mail: promocja@zabki.pl
Dokumenty do pobrania:
– Formularz zgłoszenia kandydata na członka Rady Seniorów 2025.pdf
Więcej informacji z Ząbek

Ząbki – Dyżur pracowników Urzędu Skarbowego

Ząbki – Weź udział w wyprzedaży garażowej

Innowacje z Ząbek inspirują sąsiadów. Wizyta studyjna z Jadowa w PWiK

Ząbki – Orlik przy Szkole Podstawowej nr 4 oddany do użytkowania
